Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Предимството на Ferrari е половин секунда

22.02.2019 19:02
Предимството на Ferrari е половин секунда

Данните на Pirelli показват, че Скудерията е абсолютен фаворит за предстоящия сезон

Renault, Toro Rosso и Alfa Romeo са трите отбора, които оглавяваха класирането в първия колективен тест през изминалата седмица. Шампионите от Mercedes са едва на четвърта позиция в таблицата с времената, следвани от Ferrari. Седем десети е изоставането на Скудерията спрямо най-доброто постижение на Нико Хюлкенберг и Renault, но резултатът на Шарл Льоклер е записан със средните по твърдост гуми на Pirelli (C3).

Първите шестима пилоти от таблицата с комбинираните времена са използвали най-меките (C5) от петте смеси, а според Pirelli разликата между C3 и C5 е 1,2 секунди. Ако бъде внесена съответната корекция, то Льоклер излиза на първо място с 1:16.846, следван от Фетел с 1:16.961. 

И докато представянето на Ferrari не е изненадващо, то третото място в таблицата с коригираните времена на Антонио Джовинаци вероятно надхвърля дори и най-смелите очаквания на Alfa Romeo. За сметка на това Люис Хамилтън и Валтери Ботас са едва пети и шестнайсети.

Дори и коригираните резултати обаче не са категоричен показател за формата, в която се намират отборите, заради огромното значение, което имат фактори като количество гориво в резервоара и използван режим на двигателя. Екипът на Mercedes например работеше главно върху дълги серии и състезателни симулации, което обяснява слабите постижения на Хамилтън и Ботас.

Коментари
comments powered by Disqus