Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Предсерийният Nissan Magnite дебютира на 16 юли

03.07.2020 14:27
Предсерийният Nissan Magnite дебютира на 16 юли

Авторите на малкия автомобил говорят за използването на глобалното наследство на марката

Nissan продължава да разширява гамата си от кросоувъри с особен акцент върху определени пазари. Вчера индийското подразделение на компанията обяви модел, създаден специално за Индия, който досега е наричан просто като SUV New Compact. Обещават  различни съвременни технологии, които се разработват в съответствие със стратегията на Nissan Intelligent Mobility, а компанията също обяви мотото „Make in India, Make for the World“, което включва износ на компактния SUV на други пазари.

Тийзърът потвърждава, че подкомпактният модел е трябвало да мине под марката Datsun. Осмоъгълната решетка с плътен кант и L-образни светлини видяхме наскоро при обновения хечбек redi-GO.

Авторите на малкия автомобил говорят за използването на глобалното наследство на марката. Съдейки по тийзъра, изглежда, че случаят не може да стане без увеличената задна колона, която се пада на ръба.

Тийзърът с вмигачите говори не само за светодиоди в оптиката, но и за техническия напредък на модела с кодово име EM2, въпреки че прогнозната му цена е около 700 хиляди рупии (8350 евро).

Може да се предположи, че Nissan ще покаже пред публиката своята интерпретация на кросоувъра с дължина по-малка от четири метра (подобни модели са популярни в Индия заради данъчни облекчения) върху модулната платформа CMF-A. В този случай безименният автомобили ще бъде по-къс от индийската версия на SUV Nissan Kicks (4384 мм), както и от глобалния Kicks (4295 мм) също и дори Juke (4210 мм). И ако Kicks струва в Индия от 955 000 рупии (11 300 еврои), тогава SUV New Compact ще бъде още по-достъпен.

Новият модел ще бъде близък роднина на модела Renault Triber, произведен в Индия. Затова можем да разчитаме на дължина от 3990 мм и междуосие 2636 мм. Triber се счита за кръстосан вагон, което не променя същността на въпроса.

Kix в Индия има бензинови и дизелови версии с 1.5 двигателя (106 и 110 сили). А моделът, стоящ в каталога на прорез, свети нещо по-скромно. Кажете, триото 1.0 в различни версии (атмосферни, 72 сили, ако се съсредоточите върху колегата си Renault Triber или с презареждане, около сто "коня"). Или може би разработчиците ще използват нещо друго. Да речем, 1.2-бензинов двигател с мощност от 64 до 77 к.с., като индийската Mikra (предишното поколение също се използва там и в различни модификации на дизайна). Според Autocar India, в гамата на Renault ще има клон на новия компактен SUV, известен досега като HBC, на същата платформа като Triber, само с по-кросоувър външен вид.

IndianAutosBlog.com, след като проучи заявленията за регистрация на търговски марки в Индия, съобщава: новият подкомпактен автомобил ще носи името Nissan Magnite. Преди това порталът  точно прогнозира имената Kia Sonet и Suzuki S-Presso, но беше сбъркан с опциите Leonis (Hyundai Venue) и Tusker (Kia Seltos). Сега блогът отбелязва, че има два магнита - миналата година японците заложиха на знака Datsun Magnite. Няма официално потвърждение.

Премиерата на SUV трябва да се проведе от юни до септември 2020 г. Досега никой не е успял да направи снимки на прототипа по време на тестове, така че трябва да се задоволим с рендери, „въз основа на реални събития“.

Но има силни съображения за силовия агрегат. Малко хора се съмняват в бензиновия турбо двигател и тайландският седан Nissan Almera може да го сподели. Той има трицилиндров турбо агрегат HRA0 (100 к.с., 152 Нм, в комбинация с вариатор Xtronic. Не бива обаче да отстъпваме от мотора HR10 , той също е 1,0 DIG-T (117 к.с., 180 Нм), който се монтира на  Nissan Juke и Micra с механина и роботизирана трансмисия. Няма да има дизелови двигатели.

Пандемията COVID-19 и свързаните с нея ограничения за работата на предприятията принудиха Nissan да отложи пазарния старт на кросоувъра Magnite от август 2020 г. до януари 2021 г. Според Autocar India, позовавайки се на вътрешни източници, понастоящем представянето на Magnite  може да попречи на пускането на клонинга, наречен Renault Kiger в същия завод на Renault-Nissan в Орагадам (и двамата авгтомобила използватплатформата CMF-A от Quid ) Renault е решен да започне да продава своя модел през октомври 2020 г. И по две причини е невъзможно да стартират двата автомобила синхронно.

Междувременно Magnite е изключително важен за Nissan в Индия, тъй като сега моделната гама в тази страна се състои фактически от един модел - SUV Kicks (от 949 990 рупии, 11 300 евро). В индийския каталог освен него има само още един модел: скъпият спортен автомобил GT-R. Добавянето на Magnite, чиято първоначална цена се прогнозира на около 525 000 рупии (630 евро), трябва забележимо да съживи марката.

Името Magnite все още трябва да бъде потвърдено. Производителят определя новия автомобили като B-SUV. 

Оказва се, че на 16 юли ще се състои световната премиера на не сериен подкомпакт, а на концепция. Тя обаче ще се различава от търговското превозно средство само по дизайна на джантите и нюансите на оформлението . Сега няма съмнение, че дизайнът на всъдехода е изпълнен в корпоративния стил на Datsun, който престава да съществува. Индийците очакват от Magnit два трицилиндрови двигателя 1,0: атмосферен BR10 (72 к.с., 96 Нм) с петстепенна механична и роботизирана трансмисия“ Easy'R, турбо агрегат HR10 (95 к.с.) с механична и с вариатор Xtronic.

Коментари
comments powered by Disqus