Кабриолетът с мощност 754 к.с. ще се продава в лимитирана серия от 310 500 паунда
McLaren разкри дългоочаквания 765LT Spider, за когото твърдят, че е едновременно най-бързият кабриолет, който някога е произвеждал, и ще предложи „най-високите нива на ангажираност на водача“ за модел в своята гама от фокусирани върху пистата Longtail 'модели.
Новият drop-top е базиран на версията Coupe на флагманския модел Super Series на компанията от Уокинг и споделя 754 к.с. и 590 Нмя на този автомобил с 4у0-литровия V8 битурбо двигателна McLaren, задвижван през седемстепенна секвенциална предавателна кутия. Както при разпродаденото Coupe, 765LT Spider ще бъде лимитиран до 765 бройки, като цените започват от 310 500 британски лири.
765LT Spider е по-лека, по-остра и по-фокусирана версия на конвертируемата версия на7 20S. Поради прибиращия се твърд покрив - който може да бъде повдигнат или спуснат за 11 сек при скорост до 31 мили в час - го прави с 49 кг по-тежък от купето, но при 1388 кг той все още е с 80 кг по-лек от 720S Spider. Както при всички модели McLaren LT, новият автомобил широко използва въглеродни влакна, за да намали теглото, където е възможно.
Компанията твърди, че 765LT Spider е способен да развие скорост от 0 до 100 км/ч за 2,8 сек и 0-124 мили в час за 7,2 сек, като и двете постижения съответстват на версията купе.
Сгъваемият покрив от една част се отличава с рамка от въглеродни влакна с вградена шумозащитна сърцевина от пяна, която според McLaren създава пълна въглеродна обвивка, когато е затворен. В резултат на това липсата на централно уплътнение позволи на производителя да подобри пространството за главата и да разшири покривния панел, позволявайки A-колоните да бъдат изтласкани по-напред. Сгъваемата система се захранва от осем електрически мотора и McLaren твърди, че пътниците ще изпитват звук, не по-силен от 60dBA, докато са в употреба.
Задното стъкло е спуснато от отделен мотор, което му позволява да се спуска независимо от покрива, което осигурява на потребителите да чуят звука на четворната титаниева изпускателна система.
765LT Spider се отличава със същата аеродинамична каросерия от въглеродни влакна като версията Coupe, включително преден сплитер и броня, долни лопатки на вратите и странични прагове и обгърната задна броня. Кабриолетът преквалифицира активното задно крило Longtail, въпреки че това е калибрирано от модела Coupe, за да оптимизира ефективностт с покрива на Spider нагоре и надолу, и отчита доработения заден профил на автомобила.
765LT Spider използва структурата на McLaren's Monocage II-S, която е идентична с тази, използвана за Coupe, става дума за допълнителна горна конструкция от въглеродни влакна около отделението на двигателя, и две нови структурни опори, свързани в шасито, за да добавят защита срещу преобръщане.
Другите дизайнерски характеристики от Coupe остават, включително лекият дизайн на пилотската кабина с въглеродни влакна, покритите с алкантара състезателни седалки, мрежите на вратите на мястото на джобовете. Подовият килим, климатикът и аудио системата са премахнати, за да се спести тегло, въпреки че, както при Coupe, последните два се предлагат като опции.
Както при Coupe, Spider разполага с Active Dynamics Panel на McLaren с три настройки за трансмисията и окачването. Вратите на Spider не разполагат с горна рамка от въглеродни влакна, така че те са по-малки и по-леки от тези на Coupe, изисквайки само една панта за работа.
Отделът за специални операции на McLaren също ще предложи набор от опции за персонализация за новия модел, включително Clubsport Pack, който включва допълнително намаляване на теглото, включително въглеродна керамична спирачка и пистови телеметрични системи. LT Black Pack включва екстериорни дизайнерски детайли, изпълнени в Gloss Black.