Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Представиха новия автомобил във Формула Е

06.03.2018 10:55

Максималната мощност вече достига 250 кВт в квалификационни условия

Втората генерация автомобили във Формула Е бе официално представена тази сутрин в Женева. Президентът на ФИА Жан Тод и основателят на шампионата Алехандро Агаг свалиха покривалото на Gen2 с помощта на роботизирана ръка, осигурена от основния спонсор на сериите ABB.

Първите компютърни изображения на новия автомобил бяха публикувани още в края на януари, но автосалонът в Женева стана арена на официалната премиера. Успоредно с това бяха представени и официалните технически характеристики.

Новата батерия, подготвена от McLaren Applied Technologies, тежи внушителните 385 кг, но капацитетът й е достатъчен за цяло състезание. Това дава възможност на организаторите да премахнат наложителната досега смяна на автомобилите в средата на надпреварата. Количеството енергия, което тя осигурява на задвижващата система, е ограничено по правилник до 54 кВт/ч, като ФИА ще следи в реално време за евентуални нарушения.

Максималната мощност в квалификационни условия вече достига 250 кВт (335 к.с.), а в състезателни – 200 кВт. Понастоящем пилотите разполагат съответно с 200 и 180 кВт. Максималната скорост също нараства значително. По документи Gen2 има капацитет за 280 км/ч, докато на последното състезание в Мексико Сити пилотите достигаха до 210 км/ч.

Спирачната система също е качествено различна спрямо предходната. Задният кръг е оборудван с BBR, като предните карбонови дискове са с диаметър от 278 мм, а задните – 263. 18-цоловите колела са комбинирани с нови нископрофилни гуми на Michelin, които са по-леки и имат по-ниско съпротивление при търкаляне.

Аеропакетът чупи стандартите в едноместните формули заради уникалното задно крило и масивните дефлектори над предните колела. Радиаторните кутии са много по-малки от стандартното, както и отворите им, но отборите стават все по-изобретателни в системите за охлаждане на задвижващия тракт и това не би трябвало да представлява проблем.

Halo системата, която става задължителна във Формула 1 от тази година, е другата съществена промяна. Тя е оборудвана с LED дисплей, върху който ще се изобразяват ключови характеристики на автомобила по време на състезание. Страничните огледала са конвенционални и не се вписват във футуристичния дизайн за разлика от огромния дифузор отзад.

Gen2 ще струва значително повече спрямо предшественика си, но според организаторите на шампионата разходите на отборите ще бъдат намалени, тъй като те ще се нуждаят от два автомобила по време на състезателния уикенд, а не от четири както сега.

Коментари
comments powered by Disqus