Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Представиха обновения Bentley Bentayga Speed

12.08.2020 11:42

Всъдеходът с тегло 2,5 тона ускорява до сто за 3,9 сек, а максималната скорост - 306 км/ч

Преди година и половина, когато дебютира преишният Bentley Bentayga Speed, създателите му присвоиха титлата на най-бърз автомобил сред кросоувърите и SUV-овете. Но сега страстите поотшумяха. Британците представиха актуализирана версия Speed и вече не се поставят етикети на нея. Изглежда, че 2021 Bentayga Speed е спрял да участва в надпреварата с конските сили - битурбо двигателят W12 6,0 развива същите 635 к.с. и 900 Нм както преди. Характеристиките на Speed също не са променени: всъдеходът с пет врати с тегло 2,5 тона ускорява до сто за 3,9 сек, а максималната скорост достига 306 км/ч, познати от предшественика му.

За модификацията Speed са доработени настройките на режима за спортно шофиране, както и настройките за системата за векториране на сцеплението с помощта на спирачките. Плюс това британците поставят специален акцент върху факта, че автомобилът е в състояние да изключи половината от цилиндрите и се движи на 5-8 предавки на автоматична трансмисия.

Джантите с много спици с гуми 285/40 R22 остават същите. Същото важи и за спирачките. Първоначално Speed е оборудван с шест бутални неподвижни апарата и 400 мм чугунени дискови на предната ос, а срещу допълнително предлагане се предлага въглерод-керамика с десетбутални апарати и 440 мм дискове (също отпред).

Bentayga Speed се различава от другите изпълнения със спортните седалки с комбинирана тапицерия от кожа и алкантара, както и с елементи от въглеродни влакна. Оборудването включва подобрен Head-up дисплей, поддръжка за Apple CarPlay и Android Auto интерфейси и по-разширена навигация.

Актуализацията засяга предимно външността и интериора. Има LED матрични мигачи с елипсоидна форма (разположени 30 мм по-високо), различни брони и радиаторна решетка, а задната врата със светлини, подобно на модела Continental GT, е напълно нова, по цялата широчина на каросерията . Салонът е доработен още по-радикално. Вместо аналогови устройства се използва само цифрово арматурно табло. Освен това отвътре - нов волан, правоъгълни централни отдушници вместо кръгли, подобрена мултимедийна система. На нея е поставен 10,9-инчов широкоекранен дисплей с подобрена графика и разширени възможности. До края на годината Bentayga Speedще пристигне на основните пазари за версията - САЩ, Близкия изток и някои страни от Азиатско-Тихоокеанския регион.

Коментари
comments powered by Disqus