Първоначалната серия Edition 1 с богато оборудване ще бъде достъпна от 105 595 долара
През 2020 г. GMC показа как ще изглежда възроденият Hummer. Електрическият пикап има EV префикс към името си и има куп необичайни функции. Новият автомобил ще се продава през есента, а в началото на следващата година фамилията ще бъде обогатена с всъдехода GMC Hummer EV. Високопроходимят модел използва същите компоненти от гамата Ultium, но в началото на продажбите ще бъде по-опростен от родственика си. Например версията Edition 1 има арсенал от 842 к.с. и автономен пробег от около 450 км, докато подобна модификация на автомобила с открит покрив получава 1014 к.с. и може да измине 563 км с едно зареждане.
Точните габарити на новия всъдеход все още не са известни, но може да се види, че е по-къс от съответния пикап. Същото се се отнася е до междуосието: 3218 мм вместо 3445. Производството и на двата модела се осъщесдтвява в завода в Детройт-Хамтрамк - преоборудването му е почти завършено.
Всъдеходът се управлява от нападателя на Los Angeles Lakers - Леброн Джеймс. За разлика от пикапа, всъдеходът щурмува градски лабиринти, а не безжизнени пустини и каньони. Както се очакваше, автомобилът визуално се доближава до най-новия бензинов Hummer - модела H3.
Въртящият момент, генериран от трите електродвигателя, обаче е един и същ за автомобилите - 15 590 Нм. С този комплект SUV-ът ускорява от място до 97 км/ч за около 3,5 сек. Срещу доплащане, независимото въздушно окачване увеличава клиренса от стандартните 257 на 404 мм, това се нарича режим Extract. Напълно контролирано шаси няма да е излишно в града: благодарение на късата база, което ще му позволи за завивав рамките на 10,8 м. Използвана е и патентована "походка" Crabwalk, която включва движение встрани, завъртане на четири колела в една и съща посока при ъгъл до десет градуса.
Таблото е 12,3-инчов дисплей. 13,4-инчовият централен сензорен екран се използва от системата UltraVision, която на SUV-а има 17 камери вместо 18 на пикапа. За лещите е предвидена система за измиването ими и сменяеми защитни капачки. Автопилотът Super Cruise е на мястото си.
Панелите на покрива са подвижни, оставяйки надлъжен отвор над втория ред. Може да бъдат премахнати секциите в предното отделение. Няма място за третия ред. На пода на багажника, който се отваря със странично люлееща се врата, има карта на Морето на спокойствието, разположена от видимата страна на Луната.
Първоначалната серия Edition 1 с кожен интериор, звукова система Bose, състояща се от 14 високоговорителя, 22-инчови джанти и други компоненти на богатото оборудване, ще бъде достъпна за клиентите от 105 595 долара. Опционалният пакет Extreme Off-Road ще добави 5000 долара към цената. Той се предлага с 18-инчови джанти, обути с 35-инчови офроуд гуми Goodyear Wrangler Territory, въпреки че автомобилът е проектиран за 37 инча. Комплектът ще включва и допълнителна защита на каросерията, усилени валове на оста и предна блокировка на диференциала. За задната част е осигурена имитация, когато двойка електрически двигатели работи в синхронен режим.
Батерията, компресирана поради намаленото междуосие от 24 на 20 клетки, се зарежда с устройство от 300 киловата (вместо 350 кВт) с напрежение 800 V. За същите десет минути може да се зареди за приблизително 160 км пробег . Батериите не се страхуват от бродове с дълбочина до 610 мм.
Скъпите версии ще бъдат първите, които ще бъдат пуснати в продажба, а няколко месеца по-късно, през пролетта на 2023 г., на пазара ще излязат по-достъпни версии. Например, представянето на EV3X е технически напълно в съответствие с премиерните автомобили, но ще струва 99 995 долара. Вариантът EV2X разполага с два електродвигателя вместо с три. Общата им мощност е 633 к.с. и 10 033 Нм. Цена - от 89 995 долара. Но най-лоялната цена за модификацията EV2, която ще се появи през пролетта на 2024 г., е 79 995 долара. Тук същите два електрически мотора ще се захранват от 16-клетъчна батерия, която ще осигури 402 км пробег (- 48 км).