Тя включва както мъжко, така и дамско облекло (тениски, якета, пуловери и шапки) и аксесоари
Ако сте фен на марката Bugatti, без съмнение ще се зарадвате да узнаете, че производителят от Молсхайм в сътрудничество със своя партньор Audes Group подготвиха нова колекция от облекла и аксесоари, наречена "110 години Bugatti".
Двамата партньори се възползваха от 89-ото автомобилно изложение в Женева, на което производителят с трикольора също представи (и особено) изключителния, произвезен в единствен есземпляр, La Voiture Noire , както и Chiron Sport 110 ans Bugatti. Междувременно там бе показана и новата юбилейна колекция от общо 34 артикула.
Отличаващи се с детайли и емблематични логотипи, включително емблемата Bugatti, създадени специално по случай 110-годишнината, артикулите са изработени от качествени материали. Те включват както мъжко, така и дамско облекло (тениски, якета, пуловери и шапки), аксесоари като зарядни устройства за лаптопи, ключодържатели, чанти за лаптоп и носачи на банкови карти.
"Работата с Bugatti е чест и амбициозно предизвикателство", коментира Алесандро Боцоли, главен изпълнителен директор и основател на Audes Group, който присъства в Женева заедно със Стефан Винкелман, президент на Bugatti. „Bugatti не е просто автомобилен производител, а глобална икона за спорт, класа, лукс и технически характеристики, които празнуват важния момент от 110-годишната история. Създадохме колекцията "110 ans Bugatti", вдъхновена от хиперспортнита антомобили на Bugatti и ценностите, които те въплъщават. Облеклата и аксесоарите очевидно са посветени на юбилея на Bugatti".
Колекцията, посветена на 110-годишнината на Bugatti, ще бъде достъпна онлайн през април при дилърите на Bugatti и вносителите на Audes Group.