Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Представяме новия Volkswagen Passat

02.09.2019 13:05

Най-иновативният Passat до момента продължава успешната история на бестселъра

Акцентите при новия Passat

Обратното броене тече - през септември Volkswagen ще представи на пазара голяма технологична модернизация при модела Passat. Актуализацията ще промени коренно най-успешния модел от среден клас в световен мащаб, от който вече са продадени над 30 милиона автомобила. Благодарение на следващото поколение инфотейнмънт системи (MIB3), при желание новият модел на Volkswagen може да бъде постоянно онлайн и да предостави изцяло нови функции и услуги на водача и неговите спътници. Новите асистиращи системи като Travel Assist повишават равнището на безопасността и комфорта и превръщат новия модел в първия Passat, способен да се движи със скорост до 210 км/ч режим на в частично асистиран режим на шофиране. За пореден път бестселърът ще бъде предстаен на пазара във версии седан и комби.

GTE2  – с нулеви емисии за определен период от време.

Един от акцентите в гамата е новата версия на Passat GTE. Това е първият представител на новото поколение plug-in хибридни модели на Volkswagen със значително по-голям автономен пробег на електричество. Ключовото нововъведение при него е акумулаторната батерия с повишен енергиен капацитет, който при  Passat бележи ръст от 31%. Акумулаторната батерия с 13 кВтч увеличава автономния пробег на електричество в условията на новия цикъл WLTP до 55 километра при комби версията Variant и до 56 километра при седана на новия Рassat. Тези стойности на пробега съответстват на около 70 км в цикъла NEDC и са с 20 километра по-големи, отколкото при предходния модел. Този напредък е в състояние напълно да промени живота зад волана на Passat GTE. Дори в големи градове като Берлин или Париж, повишеният капацитет на акумулаторната батерия е достатъчен, за да покрие всекидневния пробег на изцяло електрическа тяга и следователно с нулеви локални емисии. Благодарение на новите настройки на хибридния режим на движение, сега дори при изминаване на по-продължителни разстояния е много по-лесно да се съхрани достатъчно електроенергия за движение без емисии в градската зона в заключителния етап на пътуването.

GTE2 – напълно готов и за дълги пътешествия.

При пътуване на по-дълги разстояния и при скорост над 140 км/ч, мощният електродвигател се включва в подкрепа на високоефективния бензинов двигател (TSI) на Passat GTE. В случая електрическата тяга действа като допълнителен „booster” и предлага много впечатляващо повишаване на мощността особено в спортния режим "GTE" поради способността на електрическите двигатели да осигурят моментално максимума на въртящия момент. Едно може да се каже със сигурност - актуалният хибриден задвижващ тракт на Passat GTE е ключов технологичен компонент за преминаване към новата епоха на електрическата мобилност. Passat GTE съчетава предимствата на електрическото задвижване с качествата на класически автомобил за дълги разстояния, превръщайки се в един от най-ефективните модели от средния клас в момента - с нулеви локални емисии в градски условия и изключителна икономичност при пътуване на дълги разстояния. Със своите 160 кВт/218 к.с., Passat GTE е един от първите представители на своя клас, способни да покрият ограниченията на стандарта за вредни емисии Euro 6d, който няма да влезе в сила за новите автомобили преди 2021 г. Наред с това (например в Германия), Passat GTE е особено привлекателен от икономическа гледна точка за водачите на фирмени автомобили, тъй като при него те трябва да плащат месечен данък в размер само на 0,5%, вместо на 1,0% процента от брутната цена на новия автомобил.

2.0 TDI Evo2 – в авангарда на новото поколение дизелови двигатели.

Новоразработеният агрегат 2.0 TDI Evo с максимална мощност 110 кВт/150 к.с.2 отбелязва своя дебют в гамата от турбодизелови двигатели на Passat. Новаторският четирицилиндров двигател отделя значително по-малки количества CO2 от съпоставимия като характеристики мотор при предшественика на модела и се счита за пионер на новото поколение дизелови задвижващи агрегати. В новия Passat 2.0 TDI Evo използва двойна система за селективна каталитична редукция SCR с двойно дозиране на добавка AdBlue за третиране на емисиите. Другите три дизелови двигатели на Passat са с максимална мощност съответно 88 кВт/120 к.с.1, 140 кВт/190 к.с.1 и 176 кВт/240 к.с.1. Гамата от бензинови двигатели включва три TSI версии с максимална мощност 110 кВт/150 к.с.2, 140 кВт/190 к.с.1 и 200 кВт/272 к.с.1. Всички TSI и TDI агрегати изпълняват изискванията на екологичната норма Euro 6d-TEMP по отношение на eмисиите. В допълнение към това, всички представители на новия Passat – с бензиново, дизелово или хибридно задвижване, са оборудвани стандартно с филтър за твърди частици.

Passat, Business и Elegance – нова структура на оборудването.

Passat от моделна година 2019 ще дебютира на пазара с гама от оборудване, структурирана по нов начин. Базовата версия на модела вече се нарича Passat, над нея в гамата с нарежда средното ниво на оборудване Business, а на най-горното ниво е версията Elegance. Нивата Business и Elegance могат да бъдат поръчани и с индивидуално оборудване R-Line. Освен в тези версии, новият модел отново ще се предлага и като самостоятелен вариант Alltrack (универсален модел със система за двойно предаване и offroad възможности), а Passat GTE също ще се отличава със специфично за тази версия оборудване. В Volkswagen са създали и специално издание Passat R-Line Edition на новия модел с ексклузивно външно лаково покритие в цвят Moonstone Grey и ограничен в 2000 екземпляра тираж. Това издание се предлага с двата върхови двигателя в гамата (176 кВт TDI или 200 кВт TSI), система за двойно предаване 4MOTION и новата асистираща система Travel Assist.

Travel Assist – революционна IQ.DRIVE технология.

IQ.DRIVE, марката, под която са обединени всички асистиращите системи за водача на Volkswagen, събира в едно технологиите, прокарващи пътя към асистираното шофиране. Сред тях е и новата Travel Assist, а Passat ще бъде първият модел на марката Volkswagen, който ще бъде в състояние да асистира частично шофирането в практически целия скоростен диапазон (от 0 до 210 км/ч с автоматична и от 30 до 210 км/ч с механична предавателна кутия). С тази асистираща система, Passat демонстрира най-модерната до момента версия на IQ.DRIVE.

Волан с капацитивни панели – изцяло нов интерфейс.

Volkswagen залага на интуитивното управление на функциите в автомобила и на технологиите, които работят до голяма степен автоматично. Новият Passat ще бъде първият модел на Volkswagen в световен мащаб, при който се използва волан с капацитивни панели. Те реагират на докосване от водача и предоставят интерактивен интерфейс за управлението на системи като Travel Assist например.

Lane Assist и IQ.LIGHT – за да виждате и да ви виждат.

Поддържането на лентата на движение с помощта на системата Lane Assist е подобрено благодарение на използваната нова многофункционална видеокамера. Новата матрична LED система на предните светлини IQ.LIGHT също спомага за повишаване на безопасността и комфорта - след луксозния SUV модел Touareg, това е следващият модел на марката с интерактивна матрична система на предните светлини. Новият Passat Elegance ще бъде оборудван стандартно с матричната LED система на предните светлини IQ.LIGHT.

MIB3 – винаги онлайн, ако пожелаете.

Третото поколение модулната интертейнмънт платформа MIB3 (Modular Infotainment Matrix) ще отбележи своя дебют заедно с новия Passat. Тя ще добави множество нови функции като App-Connect Wireless например - меню, осигуряващо директен достъп до избрани смартфон приложения чрез екрана на инфотейнмънт системата.

Благодарение на MIB3 за първи път в модел на Volkswagen се предлагат и изцяло нови удобства, сред които и възможността за безжична интеграция на Apple CarPlay например. Ако е необходимо, Passat вече може да бъде онлайн постоянно, тъй като новите, базирани на MIB3 инфотейнмънт системи използват интегриран онлайн свързан модул (OCU) с eSIM карта като стандартно оборудване. В допълнение към подобрените навигационни услуги с информация в реално време, Volkswagen We и интегрираните мобилни онлайн услуги на We Connect и We Connect Plus (и двете са част от стандартното оборудване на новия модел в Германия), както и на We Connect Fleet (ще се предлага в Германия и Франция след пазарната премиера на новия Passat), ще предоставят нови технологии и предложения на основата на MIB3 платформата. Сред тях са музикални стрийминг услуги като „Apple Music“ и TIDAL, възможност за интеграция на уебприложения с технология за актуализация по мрежата, обогатено с онлайн съдържание гласово управление на функциите със свободни фрази, както и бъдещата възможност за базирани в облак персонализирани настройки на автомобила. За първи път смартфон (съвместими модели на Samsung) ще може да се използва и като мобилен ключ за отключване и стартиране на Passat.

Volkswagen We – открити за нови идеи.

С новия Passat развитието на Volkswagen We продължава да се ускорява. Модерната цифрова платформа Volkswagen We бе разработена от специалистите на Volkswagen, за да предложи и предостави на клиентите пакетни мобилни онлайн услуги по максимално опростен и удобен начин. Това е отворена система, която непрекъснато се усъвършенства и към настоящия момент Volkswagen е изцяло отворен за сътрудничество със специализирани в тази област партньори и разработва съвместно с тях нови видове услуги. Сътрудничеството с различни стартъп компании, държавни органи и общински власти по места създава пространство и възможности за създаване на нови концепции като We Park (услуга за паркиране с безналично заплащане) или We Deliver (услуги, основани на опростено и безопасно предоставяне на временен достъп до автомобила на избрани доставчици на услуги). Индивидуалният Volkswagen ID осигурява на всички клиенти на марката централен достъп до всички услуги на Volkswagen и по този начин до напълно нов спектър интернет базирана информация и услуги.

Digital Cockpit – интегрална част от MIB3.

Хардуерът и софтуерът на платформата MIB3 са цифрово свързани в едно с новия блок контролни прибори Digital Cockpit на Passat. Цифровите показания пред водача са значително подобрени в сравнение с възможностите на предходната система (Active Info Display). Оптимизираният графичен дисплей с висок контраст на изображението предоставя ясна и висококачествена картина, а гамата от функции е достигнала ново, по-високо равнище. Само с натискането на един бутон (View) на многофункционалния волан (който също е нов) вече могат да бъдат създадени три различни конфигурации на дисплея с възможност за индивидуализация. Чрез MIB могат да бъдат направени удобно и по-подробните индивидуални настройки – така например цветните акценти на екрана могат да съответстват на  избрания цвят на индиректото осветление в интериора.

Външен дизайн – светлини с LED елементи.

Специалистите на Volkswagen са акцентирали и прецизирали допълнително дизайна на Passat. Предната и задната броня, радиаторната решетка и логото на Passat (вече разположено централно отзад), ссе отличават с ново оформление. Наред с това, новите LED фарове, LED дневните светлини, LED фаровете за мъгла и задните светлини с LED елементи осигуряват характерен, запомнящ се светлинен профил на новия модел. Цветовете на външното лаково покритие Lapiz Blue, Bottlegreen и Sea Shell Gold също са нови за Passat, а гамата на колелата е разширена с четири нови варианта 17, 18 и 19-цолови алуминиеви джанти.

Вътрешен дизайн – естетика от цифровата вселена.

Интериорът на Passat се отличава с нови материи и изпълнения, обновени облицовки на вратите, тапицерии в нов цвят, нови контролни прибори и включен в стандартното оборудване на новия модел мултифункционален волан, който също е нов. На арматурното табло вече има стилно лого на Passat с подсветка вместо аналогов часовник, а в централната конзола има голямо отворено отделение за съхранение с опционален панел за индуктивно зареждане на смартфон и осветена USB-C връзка. Нощем екраните на блока на контролните прибори Digital Cockpit и инфотейнмънт системата се сливат със светещите бутони на мултифункционалния волан с капацитивни панели и индиректното осветление (до 30 цвята) на интериора, създавайки добре осветена, естетична и функционална информационна среда. Цветните акценти на индиректното осветление са отразени и в цветовете на екраните  на инфотейнмънт системата и Digital Cockpit.

Озвучителна система Dynaudio – 700 Вата с перфектни настройки.

Експертите на специализираната в hi-fi аудиосистемите от висок клас датска компания Dynaudio е адаптирала характеристиките на 700-ватовата озвучителна система перфектно към интериора на новия Passat. По този начин се гарантира, че независимо от музикалния източник, звукът ще бъде най-добрият, чуван някога в Passat

Данните за оборудването се отнасят за автомобили, предназначени за пазара в Германия.

1. Данните относно разхода на гориво и количествата на емисиите на този модел са предварителни данни

Коментари
comments powered by Disqus