Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Представяме новото BMW M8 Гран Купе

09.10.2019 12:34

BMW M GmbH продължава моделната си офанзива в луксозния сегмент с два мощни автомобила

BMW M GmbH продължава моделната си офанзива в луксозния сегмент с два мощни спортни автомобила с четири врати:
BMW M8 Гран Купе, мощност: 441 кВт/600 к.с., максимален въртящ момент: 750 Нм, среден разход на гориво: 10,7 – 10,5 л/100 км, CO2 емисии (комбинирани): 244 – 240 к/км.

BMW M8 Competition Гран Купе, мощност: 460 кВт/625 к.с., максимален въртящ момент: 750 Нм, среден разход на гориво: 10,7 – 10,5 л/100 км, CO2 емисии (комбинирани): 244 – 240 к/км.

Типично за М разгръщане на мощността: 4,4-литровият V8 двигател с технология M TwinPower Turbo и високооборотни характеристики развива мощност до 460 кВт/625 к.с. Охладителната система и концепцията за смазване са създадени за шофиране по състезателна писта. Емоционален звук на двигателя благодарение на спортната изпускателна система с клапи с електрическо управление. 

Екстремно уверено пренасяне на мощността: осемстепенна трансмисия M Steptronic с Drivelogic. Системата за задвижване на четирите колела M xDrive е свързана с активния М диференциал. Избор между три режима: 4WD, 4WD Sport и 2WD с чисто задно задвижване и деактивиран контрол на стабилността. 

Изключителна динамика: ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,3 сек (BMW M8 Гран Купе) респективно 3,2 сек (BMW M8 Competition Гран Купе).

Автентична характеристика на спортен автомобил благодарение на съвместната разработка с вариантите на модела с две врати на новото BMW M8, както и със състезателния автомобил за състезания за издръжливост BMW M8 GTE. Типична за М комбинация между динамика, пъргавина и прецизност благодарение на интензивните настройки в изпитателните центрове Мирамас и Арьеплог, на тестовете на Северната отсечка на Нюрбургринг и на други състезателни писти.

Световна премиера на Los Angeles Auto Show 2019, въвеждане на пазара от април 2020 година, BMW M8 Гран Купе First Edition като ексклузивна оферта при старта на продажбите.

Индивидуален, екстравагантен и луксозен спортен автомобил с категорични High Performance характеристики. Интензивно изживяване от динамиката на всичките четири пълноценни места за седене. Висок комфорт на качване и слизане, разточително пространство за краката и трето място отзад, което може да бъде ползвано при кратки пътувания.

Индивидуален дизайн на каросерията с типични за M елементи: междуосието е удължено с 200 мм спрямо BMW M8 моделите с две врати, динамична линия на покрива, големи въздухозаборници, BMW бъбрековидна радиаторна решетка с двойни пластини, М хриле на предните странични панели, заден спойлер и задна броня с дифузор и две двойки ауспухови накрайници.
Конструкция на каросерията и окачването с оптимизирано тегло и здравина включително карбонов покрив, нисък център на тежестта, широки следи, прецизно настроен аеродинамичен баланс. 

Специфично за М окачване с амортисьори с електронно управление, кормилно управление M Servotronic. Система за контрол на стабилността DSC (Динамичен контрол на стабилността) включително M Dynamic Mode.

Интегрирана спирачна система с оптимизирана динамика на спирането и специфични за М възможности за конфигуриране. Две характеристики за комфортно респективно особено директно усещане на педала на спирачката. 

Нов Setup бутон за директен достъп до настройките на двигателя, амортисьорите, кормилното управление, xDrive и спирачната система. Двете индивидуално конфигурируеми цялостни настройки се активират от М бутоните на волана.

Нов M Mode за индивидуална конфигурация на намесите на асистиращите системи, както и на индикаторите на арматурното табло и Head-Up дисплея. Избор между настройките ROAD и SPORT, както и TRACK при BMW M8 Competition Гран Купе.

Ексклузивно серийно оборудване включително BMW Лазерни светлини, М Спортни седалки, специфичен за М BMW Head-Up дисплей, BMW Live Cockpit Professional с навигационна система и BMW Intelligent Personal Assistant, както и Асистент за шофиране и Асистент за паркиране. 


Коментари
comments powered by Disqus