Два електромотора с мощност 160 кВт сумарно генерират 435 к.с. и 610 Нм
Новата батерия с капацитет 100 кВтч предлага автономен пробег от около 600 км според остарелия цикъл NEDC, докато останалите батерии, работещи при 70 и 84 кВтч, осигуряват 355-510 км. Отсега нататък флагманският кросоувър Nio ES8 ще изминава 580 км без дозареждане, компактният ES6 - 610 км и току-що показаното купе EC6 615. Клиентите ще могат да сменят батерията с капацитет 70 кВтч със 100 кВтч срещу допълнително зареждане от 34 800-58 000 юана (4500 – 7400 евро), но само през четвъртото тримесечие на 2020 г.
„Първото интелигентно електрическо купе“ EC6 впечатлява с аеродинамичен коефициент 0,27 (за събратята 0,29) и панорамен покрив от 2,1 кв. м. Габаритите на модела не се посочват, но можем да се ориентираме по ES6: дължина 4850 мм, междуосие - 2900.
За да не потъне в калта EC6 пред Tesla Model Y, оборудването включва Nio Pilot от второ ниво с 23 сензора и се актуализира „по въздуха“. Що се отнася до гумите, стандартният размер е 255/55 R19, опционални са 255/50 R20, 265/45 R21.
В техническо отношение новият EC6 Coupé повтаря ES6. Два електромотора с мощност 160 кВт генерират 435 к.с., 610 Нм. Ако двигателят с мощност 240 кВт е разположен на задната ос, сумарната мощност ще бъде 544 к.с., 725 Нм, а времето за ускоряване до сто ще бъде намалено от 5,6 на 4,7 сек. Базовите версии са оборудвани със стара батерия, така че автономният пробег е 425-435 км. Началото на продажбите на EC6 е планирано за юли 2020 г., доставките ще започнат през септември. Малко вероятно е „купето“ да е по-евтино от колегата си ES6, който струва 358 000–498 000 юана (45 700 – 63 700 евро)… Междувременно компанията актуализира модела ES8, като го лиши от безумната топ версия от 480 кВт (653 к.с., 840 Нм).
Екстериорът на Nio ES8 е усъвършенстван в малки детайли за светлинната техника, като и салонът, дисплеите са леко увеличени (диагоналите вече са 9,8 и 11,3 инча), появява се поддръжка за NFC. Ценовите листи все още са ужасни: 468 000–624 000 китайски юана (59 800- 79 800 евро). Продажбите на обновения модел с осемцилиндров двигател ще започнат през април.
След като Nio играе в премиум сегмента, той беше засегнат особено силно от общия спад на продажбите в Китай и намаляване на субсидиите за закупуване на електрически автомобили. От януари до ноември са продадени 17 776 автомобила. Запасите се сринаха, запасите бяха прекалено затрупани, загубите бяха принудени да се спестяват, освободиха персонал и преразгледаха политиките. В същото време Nio успява да поддържа добро лице в лоша игра и да намери финансиране. Събитието Nio Day в претъпкания дворец на спорта в Шенжен, където бяха представени новите модели, показа, че марката има много истински посветени фенове. Ако е така, чакаме обещаната гама от седани.