Конкурентът на Audi A4 ще премине в шестото поколение със стил и интериор от S-класата
Mercedes-Benz се готви да представи официално новото поколение C-класа днес следобед, след като изтекоха изображения, публикувани онлайн, показващи окончателния сериен дизайн и интериор.
Снимките, публикувани от страницата The Automobolist във Facebook и CarsInPixels в Twitter, показват, че C-класата ще приеме нов облик, който го привежда в съответствие с по-новите A-класа, E-класа и CLA. По-ъгловият предна част и преоформените светлинни клъстери са най-очевидните еволюции, но по-важно изглежда, че конкурентът на BMW Серия 3 ще предложи интериорни технологии от луксозния флагман S-класа.
Информационно-развлекателната система изглежда е напълно преоткрита, за да приспособи второто поколение софтуер MBUX на производителя , като хоризонталният централен дисплей на досегашния автомобил е заменен с видим вертикален елемент между предните седалки. Ротационният контролер и физическият превключвател също са изчезнали, като функциите им вероятно са преместени върху сензорния екран или волана, а клъстерът на габаритите премахва конвенционалните си заоблени циферблати за това, което изглежда напълно цифрово.
На други места можем да видим нов дизайн за отличителните отвори за въздух на C-класата и че ще се предлага цветен хед-ъп дисплей.
C-класата е преработена от нулата, с високоефективни нови хибридни задвижвания и усъвършенствана технология за автономно шофиране, които ще бъдат някои от основните му предизвикателства.
„След като през последните години претърпя рязък спад в продажбите на C-класата оради всеобщата гравитация на купувачите към SUV, немският производител предоставя на модела от пето поколение много от разработките, изложени от новата S-класа. Новата C-класа, с кодово име W206, ще се конкурира с Audi A4 и BMW Серия 3, когато пристигне в шоурумовоте в средата на 2021 г.
Отправната точка за новата C-класа е платформата на Mercedes - MRA (Modular Rear Architecture). Тя предлага редица подобрения спрямо по-ранната версия на стоманената и алуминиевата конструкция. Те включват, според запознати, по-усъвършенствана електрическа архитектура, която поддържа 48V система, което е от ключово значение за предоставянето на модела 2021 с нова гама от хибридни задвижващи модули.
Вариантите на AMG ще се върнат, но както твърдят запознати, върховият C63 ще смени своя V8 двигател с нов хибриден 2,0-литров четирицилиндров агрегат с повече от 500 к.с.
Структурата MRA използва предно окачване с двойни носачи и задно многозвенно окачване , като адаптивното амортизиране вероятно ще се предлага като стандарт в целия диапазон на повечето пазари. Новата C-класа ще продължи да предоставя опция за задни въздушни пружини при избрани модели.
Освен че ще се използва от седана, комбито, купето и кабриолета на C-класа, новата платформа ще бъде в основата на наследниците на моделите GLC и GLC Coupé, с избор както на задно предаване, така и на задвижване на четирите колела.