Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Представят Nebulus Porsche Cayenne Turbo

17.09.2020 15:34

Ревизията на двигателя се оценява на 23 400 евро, плюс още 1500 за монтаж

Тунинг компанията HGP Turbo Retrofitting, дизайнерът Хайо Лемке от EightEleven Design, австрийският специалист по опаковане на винилови автомобили BlackBox-Richter и марката за дрехи Nebulus отново обединиха усилията си. Този път експерименталният автомобил е най-новото поколение Porsche Cayenne Turbo SUV с V8 4,0 битурбо двигател (550 к.с. и 770 Нм), ускоряващ до 286 км/ч. След намесата на специалистите от HGP на един от автобаните в Германия, модифицираният Nebulus Porsche Cayenne успя да развие 333 км/ч с помощта на GPS устройство. Lamborghini Huracan Evo е по-бавен.

Отвън суперкросоувърът се отличава от донора с оригиналните си 22-инчови ковани джанти, както и с саросерия с уникален рисунък и двуслойно винилово покритие, което отнема седмица. Карбоновите керамични сирачки с десет бутални апарати отпред и четири бутала отзад са фабрично оборудване.

Ревизията на двигателя се оценява на 23 400 евро, плюс още 1500 за монтаж. Има и по-малко радикална версия на подобренията - с окончателни 786 к.с.и 1061 Нм. Такава програма е по-евтина - 8 900 евро плюс 1000 евро за монтаж.

Немците са монтирали нови, по-ефективни турбокомпресори с по-голямо компресорно колело и вал на турбината, както и усилени лагери, различен всмукателен колектор, въздушен филтър и програма за управление на двигателя. В резултат на това мощността скочи до 962 к.с., а въртящият момент - до 1250 Нм. При такъв заряд ускоряването от 100 до 200 км/ч отнема само 7,08 сек. Срещу доплащане се предлага персонализирана изпускателна система и преконфигуриране на осемстепеннаната автоматична трансмисия , след което тя ще превключи на по-високи обороти. Вярно е, че не е казана и дума за усилване на трансмисията и кой знае как ZF ще реагира на такава лавина от сцепление.

Коментари
comments powered by Disqus