Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Представят Nissan Qashqai 2021 на 18 февруари

04.02.2021 14:23

Ще използва нова платформа, ще изхвърли изцяло дизела и ще има интелигентни технологии

Изцяло новият Nissan Qashqai ще бъде официално представен в четвъртък, 18 февруари, като марката обещава, че "ще постави нов стандарт за сегмента с привлекателен дизайн, усъвършенствани технологии и динамично шофиране".

Семейният SUV, който се присъединява към нарастващия брой съперници, изцяло изоставя дизела, ще се предлага или с мек хибриден четирицилиндров турбодвигател, или с новата хибридна система ePower, която прави своя европейски дебют.

Първото, по-конвенционално предложение е обновена версия на 1,3-литровия турбо двигател, който се среща в много актуални модели на Nissan, Renault и Mercedes. Всички версии разполагат с 12V мека хибридна система, избрана за по-достъпна от 48V настройка, свързана с малка литиево-йонна батерия, за да предложи помощ при въртящия момент и подобрена функционалност за спиране и стартиране.

Добавяйки 22 кг към собственото тегло на задвижващата система, меката хибридна система също предлага подобрения на икономията на гориво и претендирано намаление на CO2 с 4 г/км, въпреки че все още не са предоставени данни за хомологация.

Двигателят се предлага с мощност 138 к.с. или 156 к.с., като последните могат да бъдат определени със задвижване на всички колела. Казва се, че самата система за задвижване на всички колела е „по-интуитивна и интелигентна“, разполага с пет режима на шофиране и може да прехвърли мощността към задните колела пет пъти по-бързо от старата система.

Предлага се или шестстепенна ръчна скоростна кутия, или (на по-мощния агрегат) CVT. През последните няколко години Nissan премина от CVT към два съединителя  и обратно към CVT, но твърди, че новата трансмисия е по-ефективна и отзивчива, но избягва традиционния „ефект на еластичната лента“.

По-модерното предложение е нова хибридна система ePower, която не е приставка, но се различава от паралелните хибриди, тъй като двигателят не е свързан директно с колелата. Вместо това зарежда батерия, която от своя страна задвижва електрическия мотор за задвижване на колелата.

Системата се оказа изключително популярна в Япония, превръщайки относително стария Note s в най-големия продавач в своя сегмент. Nissan твърди, че е „значително подобрен“ за европейските клиенти, но с 47% по-голям електрически мотор и по-мощен двигател с вътрешно горене.

Смята се, че местата  за раменете и задната част на колената са подобрени значително в резултат на лекотата на влизане и излизане на пътниците.

Багажникът вече предлага над 500 литра пространство, с по-нисък под на багажника, осигурен от новата платформа, както и съхранение на рафтове под пода и почистващи повърхности. За първи път се предлага и задвижвана задна врата с възможност за отваряне с размахване на крака под бронята.

По-нататъшните промени в практичността включват преработена централна конзола с допълнително място за съхранение, допълнително регулиране за по-ергономични седалки и капак на резервоара за гориво без капак, който може да се отвори отвън, замествайки освобождаването на старата водача на крака. Смята се, че нов спестяващ място автоматичен превключвател на скоростната кутия с превключване на предавките възпроизвежда физическото действие на традиционен лост, който клиентите предпочитат.

Техниката в салона също е преработена с нов 9,0-инчов сензорен екран с висока разделителна способност, предлагащ безжичен Apple CarPlay и, твърди Nissan, „почти всичко, което се предлага на пазара“ по отношение на свързаните и базирани на приложения услуги.

Към това се присъединява 12,3-инчов дисплей за таблотона най-добрите модели, плюс 10,8-инчов дисплей на нивото на главата, за който се твърди, че е най-големият в своя сегмент. 15W безжично зарядно за телефон плюс комбинация от USB-A и USB-C портове ще се предлагат заедно с аудио пакетите на Bose.

Технологията за подпомагане на водача ProPilot на Nissan, която включва полуавтономно съдействие за поддържане на лентата от второ ниво, ще бъде „демократизирана“, като стане стандартна за оборудване със средни спецификации и по-висока.

Редица премиум щрихи също са внесени в новия Qashqai въпреки намеренията му за масов пазар. Те включват масажиращи седалки, контролируеми чрез сензорния екран, околно осветление и „обширен“ акцент върху тактилни, висококачествени материали. 

Топ моделите се отличават с кожа от напа, която отнема 25 дни, с бродирано 3D диамантено капитониране.

Коментари
comments powered by Disqus