Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкриват новия Citroen C5X 2021

12.04.2021 12:35

Поплярният флагман съчетава стил на SUV, комби и седан и ще предложи PHEV задвижване

Citroën се надява да „вдъхне повече живот“ на големия автомобилен пазар с C5X, нестандартния нов флагмански модел на френския производител.

Със силует, който привлича с линии на кросоувър , комби и седан , C5X пресича няколко основни пазарни сегмента.

Очаква се да появи във Великобритания в началото на следващата година с избор на чисто бензинови и плъгин хибридни задвижвания, като същевременно дава приоритет на усъвършенстването на дълги разстояния и въвежда множество нови функции за марката.

Добавката  „X“ на модела се отнася до позиционирането му на пазара на „кръстопътя на нуждите на клиентите“, според Citroën, и предлага повишената височина на возене на SUV, удължената задна част на комби и „елегантността“ на седан .

Някои реплики за оформяне - най-вече дизайнът на LED светлините  - са вдъхновени от радикалния концепт CXperience, показан през 2016 г. и с който C5X също споделя своя т. нар. „Advanced Comfort“ дизайн.

Новият модел е замислен, за да възпроизведе стила на шофиране на „магическо килимче“ на историческите седани на Citroën като DS и CX. Той използва система за окачване на хидравлична възглавница, както е монтирана на C5 Aircross, за пътуване, което има за цел да „преодолее всички препятствия, дупки, бордюри, неравности и други пътни връзки“.

Плъгин хибридната версия е оборудвана стандартен предавателен лост, даващ избор от три настройки на окачването. Дизайнът на Advanced Comfort е най-разпространен в салона, който е съсредоточен върху пространството, луксозната привлекателност и усъвършенстваните технологии и се отличава с новия дизайн на седалките Advanced Comfort в стил матрак на Citroën.

12-инчов сензорен екран управлява изцяло нова информационно-развлекателна система с гласово управление, огледално отразяване на смартфони, ефирни актуализации и персонализиран начален екран в стил таблет, докато стандартното оборудване включва четири USB гнезда и пълноцветен хедъп дисплей.

Наред с въвеждането на нова технология, вътрешното пространство и практичността са приоритет за дизайнерския екип, като Citroën подчертава 2785-милиметровото междуосие, което позволява „отлично“ пространство на задните седалки и 545-литров багажник - достъпен чрез електронен капак на багажника с нисък праг и равен под за лесно товарене. „Това е автомобил, който искате да карате, но и вие искате да бъдете част онего “, казва дизайнерът Пиер Льоклерк.

Твърди се, че панорамният покрив и големи прозорци подобряват яркостта, а акустичното ламиниране на предните и задните прозорци помага да се задържи шумът от пътя в кабината. Предложението за двигатели с вътрешно горене все още не е официално подробно разкрити , но вероятно ще включва бензиновите двигатели Puretech 130 и 180, предлагани в други модели, като всеки задвижва предните колела през осемстепенна автоматична скоростна кутия и е на цена от около 27 000 британски лири.

Предно задвижваната хибридна версия, която ще струва около 35 000 лили, използва задвижване, споделено с други електрифицирани модели на PSA, използващи платформата EMP2 на C5X. 1,6-литров турбо бензинов двигател работи в комбинация с електрически мотор със сумарна мощност 222 к.с. Пълните данни за ефективността и икономията ще бъдат подробно описани през следващите месеци.

Citroën очаква изкушаващите купувачи на C5X да се отдалечат от по-конвенционалните модели в други сегменти. Очаква се около 25% от купувачите да преминат от комби, докато 21% ще дойдат от седани и 15% от малки SUV модели.

Коментари
comments powered by Disqus