Ще може да се запознаете и с 5 модела от портфолиото на друг италиански производител - Moto Guzzi
От 21 до 30 април имате възможност да видите цялата гама за 2015г. на италианските мотоциклети Ducati. Освен тях може да се запознаете и с 5 модела от портфолиото на друг италиански производител - Moto Guzzi, най-старата компания в Европа, която не е спирала да произвежда мотоциклети вече 94 години.
Представянето на моделите на Ducati започва с чисто новия за 2015 г. Scrambler Ducati, чиято световна премиера беше преди по-малко от два месеца. Ще видите цялата гама от 4 модификации на Scrambler, а именно Icon, Urban Enduro, Full Throttle и Classic. Всички те разполагат с 802-кубиков двуцилиндров двигател с въздушно охлаждане.
Следва друг чисто нов за 2015г модел - универсалният боец Multistrada 1200 S с Touring пакет с мощност от 160 конски сили. Ето и най-важните му характеристики: той притежава първия мотоциклетен двигател с променливо газоразпределение, 4 режима на каране, тракшън контрол, ABS, адаптивно окачване, изцяло LED предни светлини, завиващи според кривата на завоя, и много други.
Чисто нов за 2015 г. модел е и флагманският модел на Ducati, който се нарича 1299 Panigale. Този Superbike разполага с умопомрачителните 205 конски сили, а сухото тегло на спортиста е едва 166.5кг. Освен него от Superbike семейството може да видите и по-малкия брат 899 Panigale.
Ще можете да видите, разбира се, и най-успешния модел на Ducati в България, супер крузъра Diavel. Ще можете да видите модификациите Diavel Dark, както и червен Diavel Carbon. 162 конски сили звучат изключително много, но трите режима на каране, от които може да избира водачът, осигуряват пълен контрол на мощния мотоциклет при всякакви пътни условия. Безключово палене, изцяло LED светлини, ABS, тракшън контрол, две цветни инструментни табла са само част от оборудването на този впечатляващ модел.
Моделите, които можете да видите е култовият “naked” модел Monster, от които предлагат два модела 821 и топ модела 1200 S. Неподвластен на времето дизайн в комбинация с най-високите технологии означават преживяване, което остава в сърцето на милионите Дукатисти по света, благодарение на 145 конски сили при S модела, заедно със задължителните вече режими на каране и системи за безопасност.
Хипер възможности и многостранно развит мотоциклет. Това са моделите от семейството на Hypermotard. ще може да се запознаете топ вариантите Hypermotard SP и Hyperstrada. Три режима на каране и системите за безопасност на Ducati отново присъстват при най-повратливия модел на Ducati.
Разполагаме, разбира се, и с екзпемляр от Streetfighter моделната линия. Това е 848, чийто дизайн не може да бъде сбъркан. Той разполага с всички отличителни белези на Ducati, мощен L-двуцилиндров двигател, моношарнир, изключителна Brembo спирачна система взета директно от състезателните модели, както и специално окачване. Streetfighter може, както да тероризира правите асфалтови отсечки, така и да се справя много бързо и повратливо в завоите.
Моделите от гамата на Moto Guzzi, които можете да видите започват от базовия V7 Stone в черен мат, разполагащ със задължителните за марката двуцилиндров двигател с напречно разположени цилиндри, карданен вал и ABS спирачна система. Следва модела V7 II Racer със същия 750сс двигател. Този модел е съвременна интерпретация на станалите популярни през 60-те години на миналия век Кафе рейсъри. Красотата, вниманието към детайлите и цялостния дизайн на този мотоциклет не могат да бъдат описани от нас, единствения начин е човек да се полюбува на място.
Продължаваме със специфичния и много интересен модел Griso 1200. Дизайнът на този модел няма как да бъде сбъркан дори и от хора, които не са любители на мотоциклетите. Повече от 110 конски сили и висок въртящ момент от много ниски обороти правят този модел един от най-удобните мотори за каране, нещо като естествено продължение на тялото ви.
Ще завършим със супер крузърите на Moto Guzzi, моделите California 1400 Custom и California 1400 Touring. Това са моделите считани за посланици на марката. Комбинация от италиански дизайн, лукс и красота, тези мотори съчетават съвременните технологии с класически линии. Ръчно направени във фабриката в Мандело дел Ларио, където се произвеждат мотоциклетите Guzzi от 1921 г., те разполагат с ABS, тракшън контрол и круиз контрол (темпомат).