Разработен е от компанията G-Power, известна с любовта си към рекордите за скорост
За супер седана BMW G5M Hurricane RS стана дума още през март. Моделът е разработен в недрата на компанията G-Power, известна с любовта си към рекордите за скорост. Тогава мощността на стандартния M5 с битурбо осемцилиндров двигател бе увеличена от 600 к.с. и 750 Нм до 820 к.с. и 1000 Нм. Сега двигателят под капака на автомобила четирите врати генерира 900 к.с. и 1050 Нм. До 100 км/ч автомобилът се изстрелва за 2,5 сек, а максималната скорост е ограничена до 350 км / ч. Същият модел, но с каросерия E60, може да се похвали със скорост 372 км/ч!
Фабричният капак от BMW M5 може да бъде сменен с вариант от въглеродни влакна GP Venturi. Частта не само намалява теглото на седана, но също така спомага за оптимизиране на въздушния поток за по-ефективно охлаждане на отделението на двигателя.
Тунерите съобщават, че новото им произведение може и повече, но скоростта трябва да бъде ограничена, за да бъдат запазени гумите в безопасност. Между другото, Michelin е партньор тук. Кованите джанти Hurricane RR са оборудвани с гуми 285/30 R21 отпред, 295/30 R21 отзад.
Такива показатели са постигнати благодарение на монтирането на ковани бутала, нови свързващи щанги, увеличен радиатор, всмукателна система, както и патентован изпускателен колектор от неръждаема стомана с тръби от въглеродни влакна с диаметър 101 мм всеки. Всички компоненти са проектирани специално за проекта. С особена гордост ателието отбелязва, че двигателят работи с обикновен бензин и не предполага впръскване на смеси, които увеличават мощността - например метанол. Окачването е заменено с комплект G-Power Variant 4, който позволява регулиране на параметрите на компресията, както и намаляване на просвета от 15 до 30 мм.
Програмата за усъвършенстване на интериора включва дисплей, информиращ пътниците за сложното задвижване на автомобила. Възможно е по-обширно персонализиране на салона, но срещу допълнително заплащане.
Разбира се, компанията гарантира надеждността и безопасността на целия комплект - автомобилът в такава конфигурация бе готов миналата година и през цялото това време преминаваше през необходимите тестове. За условията на гаранцията този път няма нито дума, но цената веднага се разкрива. За модернизацията на седана в цеха на G-Power ще поискат 115 хил евро, без да се включват разходите за самия автомобил.