Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Предстои решение за бъдещето на Vauxhall

25.02.2021 12:29
Предстои решение за бъдещето на Vauxhall

Stellantis в преговори с правителството на Обединеното кралство обсъжда бъдещето на завода

Според последните информации решението за бъдещето на пристанищния завод в Елесмир на Vauxhall се очаква в най-скоро време, след разговори между шефовете на Stellantis и правителството на Обединеното кралство.

Бъдещето на фабриката, в която в момента работят около 1000 души, е под въпрос от известно време. Актуалната Astra се произвежда в съоръжението, но компанията майка на Vauxhall - Stellantis, все още не е решила дали следващата версия на хечбека ще правена там.

Шефът на Stellantis Карлос Таварес наскоро заяви, че забраната в Обединеното кралство за повечето автомобили с нулеви емисии от 2030 г. нататък „може да унищожи бизнес модела“ на предприюятието, като добави, че бъдещето на завода може да зависи „от готовността на британското правителство да защити някакво ниво на свояте автомобилна индустрия."

Според BBC представителите на Stellantis са се срещнали с бизнес секретаря Куази Куартенгтри пъти през последните шест месеца, като последна се е състояла в понеделник (22 февруари). Съобщава се, че неотдавнашното заседание на борда на Stellantis е приключило без споразумение за бъдещето на завода.

BBC заяви, че три варианта за пристанище Елесмир се разглеждат от Stellantis : продължаване на производството на автомобили с двигатели с вътрешно горене - вероятно с нов модел - докато заводът стане водородно неутрален; реши да прекрати производството и да затвори завода; или да се ангажира да прави електрически автомобили в предприятието .

Производството на електромобили в пристанището Елесмир вероятно ще зависи от ангажимента на Обединеното кралство да изгради капацитет за производство на батерии, за да осигури доставки за предприятието  и други заводи. Това е особено важно поради изискванията за „правила за произход“, въведени в търговската сделка между Обединеното кралство и ЕС след Брекзит.

Коментари
comments powered by Disqus