Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Предстоят промени в хибридните системи на Land Rover

26.03.2020 12:35
Предстоят промени в хибридните системи на Land Rover

Шестцилиндровите агрегати предлагат подобрено ускоряване и ефективност в сравнение с V8

Land Rover е готов да представи нови дизелови двигатели за хибридните системи на Range Rover и Range Rover Sport през следващите месеци, което означава край на дизеловия V8 двигател.

След като през миналата година производетелят представи първите си хибридни системи с четирицилиндрови агрегати за новите Evoque и Discovery Sport, в технологията ще бъдат е въведени два нови шестицилиндрови дизелови агрегати. Британската компания Land Rover обаче все още не е обявила официално подробности.

Динамичните характеристики на Range Rover Sport ще бъдат променени . Меката хибридна система ще даде умерено увеличение на ефективността, както и ще спомогне за плавното спиране / стартиране на шофирането благодарение на интегрирания стартер-генератор.

Нова, по-мощна версия на същия този двигател с 345 к.с. (обозначен D350) ще бъде налична в оборудването с по-висок клас като HST. Този агрегат всъщност ще смени флагманския 4,.4-литров V8 дизелов двигател, който понастоящем се произвежда в Мексико и има 10-годишна конструкция. 

Според неофициални данни ускоряването от 0 до 96 км/ч с новия двигател ще бъде  6,5сек., а  максимална скорост 230 км в Range Rover Sport. Вредните емисии ще бъдат 210 г/км CO2. Тези показатели са значително подобрени в сравнение с дизеловия V8.

Същите два двигателя ще бъдат добавени към пълноразмерния Range Rover, катоускоряването от 0 до 96 км/ч на D350 ще бъде 7,1сек и емисиите на CO2 до 225 г/км. D350 ще бъде наличен и при по-високи нива на оборудване на Range Rover.

Можем също така да предвидим, че един или и двата от тези агрегати ще се появят и в гамата на Jaguar с предстоящия фейслифт на XF и F-Pace, които първоначално се очакваше да бъдат представени досега, но вероятно ще бъдат разкрити по-късно поради пандемията на коронавирус.

Въпреки че остава на разположение за поръчка, не е ясно дали марката има намерение да продължи да оборудва моделите си с дизеловия V8 в бъдеще, но е малко вероятно предвид относителната му неефективност, която предлага в сравнение с алтернативните шестцилиндрови моторш. Този агрегат е един от последните произвеждани двигатели на Ford, след като производството на бензиновия AJ V8 ще бъде преустановено до края на тази година на Ford във фабриката в Бриджънд.

Коментари
comments powered by Disqus