Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Прекратиха производството на BMW Z4 Roadster

29.08.2016 14:33
Прекратиха производството на BMW Z4 Roadster

Премиерата на неговия наследник ще се състои в края на 2017 година

Немската компания BMW приключи производството на роудстъра Z4, твърдяг вътрешни източници. Повече от 115 000 автомобила от модела са произведени от 2009 г. насам в завода в Регенсбург, Германия.

Последният роудстър, който напусна поточната линия, е sDdrive35is в цвят Valencia Orange Metallic. Автомобилът получи 3,0-литров N54 шестцилиндров двигател. Повече серийни модели на германската марка с този мотор не се предвижда.

В момента BMW тества наследника на роудстъра Z4. Премиерата на автомобила ще се състои в края на 2017. Той е разработен върху изцяло нова платформа, създадена съвместно с Toyota. В серийното си изпълнение моделът може да промени обозначението със Z5. Роудстърът ще получи хибридна система за задвижване и четири задвижващи  колела.

Съдейки по шпионските снимки, наследникът на Z4 за разлика от своя предшественик ще получи мек сгъваем покрив. Инженерите на компанията предприемат тази стъпка  с цел намаляване на масата и подобряване на управлението.

По-рано беше съобщено, че дължината на модела няма да надвишава 4500 мм, а височината - 1340 мм. Дължината на междуосието няма да е повече от 2500 мм. По този начин най-близкият конкурент на модела като габарити ще стане Porsche 911. Каросерията на Z5 ще бъде изработена от въглеродни влакна, ще притежава задвижващата хибридна система, подобна на тази в моделите BMW i3 и i8.

Отказът на твърдия покрив се обяснява с факта, че BMW планира да разработи не само Roadster, но и ново поколение купе. Гамата от двигатели на двата модела ще включва четири- и шестцилиндрови бензинови турбо агрегати.

Коментари
comments powered by Disqus