Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Премахнаха виртуалните бутони в салона на Honda Civic

19.11.2019 10:25

Продажбите на обновения модел в Европа ще започнат през декември тази година

Има оплаквания към виртуалните бутони, които все по-често се появяват в интериора на съвременните автомобили. Невъзможно е да се използват сляпо (а това пряко влияе върху сигурността), има въпроси относно бързината на реакцията. С това например специалистите в Honda са съгласни. В обновените хечбек и седан Civic за европейския пазар можем да видим нов блок за управление на мултимедийната система, в който вместо старите виртуални бутони са използвани старите добри физически аналози. Сега не е необходимо да регулираме силата на звука с плъзгане на пръста си по гладък панел. Освен това има бутони за бърз достъп до картата на навигацията и телефона. Това не се е случвало преди.

Това обновяване е ново за европейците, докато моделът Honda Civic за пазара в Северна Америка бе актуализиран в края на лятото на 2019 г. Тогава ставаше дума за външността и интериора, но не и техническото съдържание.

Както и преди обновяването, Civic в Европа разполага с три турбо двигателя по избор - бензин 1,0 (126 к.с.) и 1,5 (182 к.с.) и дизел 1,6 (120 к.с.). В зависимост от версията, автомобилът е оборудван с шестстепенна механична, вариатор или деветстепенна автоматична трансмисия.

В салона вече присъстват други довършителни материали в предната част и панелите на вратите , подобрена е звукоизолацията. Като опция се предлага електрическо регулиране на седалката на водача в осем посоки.

Японците са променили леко и външния вид. Пластмасовите панели около фаровете за мъгла вече са други, над тях са добавени L-образни облицовки. Светодиодните фарове с по-широко и по-дълго осветяване вече са поставени върху черна подложка, а в гамата се появяват 16- и 17-инчови лети джанти с нов дизайн.

В Европа продажбите на обновения Civic ще започнат през декември тази година, а първите клиентски автомобили ще достигнат до дилърите през януари 2020 г. Лекото обновяване на  Civic няма да навреди, в противен случай той заема тринадесетото място по продажби в голф класа. През 2018 г. и първите девет месеца на 2019 г. в Стария свят са продадени 73 228 коли. Това са продажбите на Golf за 2–2,5 месеца.

Коментари
comments powered by Disqus