Френската компания обяви старта на рекламна кампания, наречена Inspired BY
През март на автомобилното изложение в Женева френската компания Citroen обяви предстоящата промяна на имената на семейните модели C4 Picasso и Grand C4 Picasso на C4 SpaceTourer и Grand C4 SpaceTourer. Сега, заедно с промяната на имената на тези модели на собствения си сайт французите стартираха съответна рекламна кампания. Те показват третото видео под мотото "Не мога да чакам на пътя".
Това видео е посветено на семейството, което споделя различни забавни приключения по време на празниците. Първите два видеоклипа показаха летни и зимни почивки, а сега ред е на лятната ваканция. Във всички случаи, многобройни проблеми водят героите до заключението, че най-добрият начин за нормална почивка е да тръгнете със своя Citroen.
Френският производител смята, че тази замяна ще допринесе за по-ясно позициониране на автомобилите в моделната гама. Тъй като компактният и миниванът ще се наричат SpaceTourer с добавянето на C4, а големият ван, както и преди, е просто SpaceTourer. Едновременно с това компанията обяви старта на рекламна кампания на марката, която е наречена Inspired BY. Чрез нея Citroen си припомня спомня миналото и гледа в бъдещето. За целта е заснет минифилм, като героите в него са от различни епохи и пътуват с автомобили Citroen от различни времена, като се започне с 2CV.