Битурбо двигателят V6 3.8 VR38DETT в базовата версия развива 570 к.с. (637 Нм)
Актуалният Nissan GT-R (R35), който се появи през 2007 г., ще бъде значително преработен отново през 2022 г., уверява японското издание Best Car Web. Може би това купе ще бъде наречено R36 (тоест второто поколение на GT-R), въпреки че по същество това ще бъде същият модел. Само с модифициран външен вид и мека хибридна система (Mild Hybrid). По-рано представители на компанията заявиха, че не възнамеряват да превръщат GT-R в пълноценен хибрид. Въпреки това, най-простата форма на хибридизация (интегриран стартер-генератор, малка тягова батерия, 48-волтова бордова мрежа) се предлага.
Сега GT-R в Япония струва от 10 828 400 до 24 200 000 йени (84 200 евро- 188 000 евро ). Битурбо двигателят V6 3.8 VR38DETT в базовата версия развива 570 к.с. (637 Нм), а във версията Nismo - 600 к.с. (652 Нм).
Не става въпрос само за разхода на гориво. Япония скоро ще затегне и своите правила за шума. Чрез добавяне на стартов генератор ISG инженерите могат да намалят натоварването на двигателя с вътрешно горене по време на ускоряването , което ще има благоприятен ефект върху всички параметри.
Мощността на ISG се оценява на 20 кВт (27 к.с.) и 250 Нм, тези "коне" и нютометри ще бъдат добавени към мощността на обичайния V6 3,8 турбо двигател. Японците пишат, че такава модернизирана версия на автомобила ще остане в продажба за няколко години, т.е. ще бъде премахната от каталога през 2024 г., поне на японския пазар. Донякъде странно твърдение, като се има предвид, че R37, проектиран изцяло от нулата, едва ли ще се появи преди 2027 г.
До края на 2022 г. R35 GT-R Final Edition също ще излезе на пазара, без хибридна система, но с двигател като купето GT-R 50 (модифициран VR38DETT със 720 к.с. и 780 Нм). Тиражът на „финалната версия“ на R35 ще бъде 20 броя или дори по-малко, а цената ще бъде около 40 млн. йени (311 300 евро). Това е почти двойно повече от серийния GT-R Nismo. Тази цена обаче е много по-хуманна от това, което конструкторите поискаха за лимитирания GT-R 50 с каросерия от Italdesign (990 000 евро).