Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Преобразиха фамилията Audi RS 5

11.12.2019 10:03

Дизайнът на RS 5 е преработен с поглед към новите RS 6, RS 7 и, разбира се, комбито RS 4

„Горещата” двойка Audi RS 5 Coupe и RS 5 Sportback премина през обновяване, последвана от по-малко скъпите събратя A5 / S5, чието актуализиране се състоя през септември. Моторът не е променен, както и основните характеристики. Агрегатът V6 2,9  (450 к.с., 600 Нм) с осемстепенна автоматична трансмисия и задвижване на четирите колела ускорява RS5 до 100 км/ч за 3,9 сек и развива максимална скорост 280 км/ч. Но външният вид, интериорът и оборудването вече са различни.

Дизайнът на RS 5 е преработен с поглед към новите RS 6, RS 7 и, разбира се, комбито RS 4, обновено през октомври. Според плана на производителя  RS5 трябва да изглежда по-агресивно.

Радиаторната решетка е станала по-широка, над нея се появяват три прореза, за да напомнят на модела Audi Sport quattro от 1984 г., въздухозаборниците са петоъгълни, праговете и дифузорът са модифицирани, оптиката придобива характерен светлинен пунктир (между другото, светлините като опция могат да бъдат матрични с лазерно сечение). Черни пръстени и обозначение RS са по избор.

Информационно-развлекателната платформа от трето поколение (MIB 3) разширява списъка с онлайн услуги. Автомобилът може да бъде оборудван с едно от две окачвания: RS и RS plus с адаптивни амортисьори Dynamic Ride Control. Два нови програмируеми режима (RS1 и RS2) се появяват в системата за избор на режимите Audi drive select, които може бързо да бъдат извикани с бутона RS Mode на волана.

Основната придобивка в салона е мултимедийната система на тъч MMI с 10,1-инчов сензорен екран, което прави възможно премахването на контролера в тунела. Иначе обкръжението е подобно на предишната версия: Alcantara плюс кожа, срещу заплащане - nappa и RS design пакет с контрастни акценти (червен или сив), прожекционен дисплей.

Както преди, базовият диаметър на джантите е 19 инча, а като опция – 20 инча, но сега 20-инчовите имат три версии като оформление и цвят. А отпред може да бъдат поставени карбоно-керамични спирачни дискове. И освен всичко това в палитрата на каросерията са добавени цветовете Turbo Blue и Tango Red. Обещават началото на продажбите в Европа да започнат в скоро време, базовата цена на вариациите с две и пет врати е същата - 83 500 евро.

Коментари
comments powered by Disqus