Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Преобразяване на Opel Meriva: От ван става кросоувър

02.02.2016 09:53

Единствената цел е привличане на нови клиенти покрай бума в SUV сегмента

През 2016 Opel стартира трето поколение на Meriva. Разбира се, инженерите от Рюселсхайм са се дистанцирали от известната концепция на ван, включително забележителните врати също са отстъпили.

Новият Opel Meriva с внушителна визия

Вместо това те са придали на новата Meriva кросоувър привкус, с единствената цел привличане на клиенти покрай бума в SUV сегмента. Подобна съдба споделя например и новото Peugeot 3008.

Още в началото на 2015, Opel и PSA обявиха съюз. Като обявиха, че ще произвеждат B-MPV както и C-CUV в GM- завода в Сарагоса, и съответно в PSA-завода в Сошо. Към  C-сегмента се числят 3008 и бъдещата Zafira, в B-сегмента са съвместната разработка Peugeot 2008 и уловеният сега Opel Meriva.

Meriva заимства от Astra

Въпреки камуфлажа, снимките на прототипа ясно разкриват, че новата Meriva е заимствала от новата Astra фаровете и радиаторната решетка в предната част. Каросерията е по-висока, линията на прозорците изглежда по-тясна, а маскираната престилка изглежда застрашително. Задните светлини също се базират на актуалния дизайн на марката. Къси надвеси и широка следа характеризират здрави пропорции, вълнообразни вдлъбнатини в предните врати и обрамчени в черно арки на калниците.

Както при Astra и Astra Sports Tourer  и вероятно и при новата Insignia, Opel са конструирали хитър дизайн в областта на C-колоната. Тези части в момента са съответно силно замаскирани. Въпреки офроуд визията, Meriva ще пропусне задвижване на всички колела, както и при концепцията с вратата пеперуда. Новата Meriva отново има B-колона и конвенционални портали.

Оформлението на кокпита в интериора е ориентирано към Astra. Относно задвижването на разположение е пълната гама нови двигатели.

Коментари
comments powered by Disqus