В средата на август ви информирахме, че на автомобилния салон във Франкфурт Herpa ще представи концептуалния електромобил New Trabi. Но нека се върнем няколко десетилетия назад, за да видим производствения процес в Цвикау.
Ако някога сте бил горд собственик на Trabant, със сигурност знаете колко неприятно е чувството през зимата, когато от зверските фуги започва да навява сняг, а парното на двутактовия двигател се задейства едва след двайсетия километър, като преди това цялата кабина се е изпълнила с бели кълба дим. Каква е причината за появата на тези фуги, които пречат на вас, но дават подслон на всички гризачи в квартала, може да видите в това отдавна забравено, но твърде свежо видео.
F*ckYou
Карай си колелото и си играй с малката пишк@,ако я намериш!
мохера
У мохеру ербеци не требат! да му мислат тия пред колата. Нема нова кола с крачна спирачка, а вратите се отварят в движение за по добро вземане на завой. Ко това ESP,АБС нема ли китеник и родопско одеалю не е за бг
Петър
Ужас, егати и кашоните! И за тия боклуци се чакаше и пари взимаха!
by the way
колите без ESP ще бъдат забранени или ще имат значително по-високи данаци в ЕС след 2012 ако не се лъжа
без ESP ли?
ESP не е глезотия! Благодарение на ESP,ABS коланите въздушните възглавници и завеси, фаровете, абсорбиращи удара купета, дискови спирачки са спасени хиляди човешки животи. Дори климатикът според мен е полезен, при 40 градуса жега съм убеден, че шанса да направиш грешка е много по-голям.
Карал съм Трабант
Такъв и трябва да бъде един автомобил. Навигацията, Интернетът, климатикът, ESP и всички други глезотии са вредни - и за безопасността, и за уменията на един шофьор да се справя с всяка ситуация.
Кирил
Ха-ха, това го бях забравил!