Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Приемат поръчки за Peugeot 308 SW 2021

30.07.2021 09:51

Комби версията на обновения 308 предлага 608-литров багажник и PHEV с 60 км само на ток

Peugeot разкри британските цени и спецификации за предстоящия Peugeot 308 SW, комби версията на своя доработен семеен хечбек и втория модел, носещ новото лого на марката.

308 SW може да бъде поръчан за производство и има малка премия над еквивалента си на хечбек, започвайки от 25 200 паунда за базовата спецификация Active Premium, като се повишава до 40 000 лири за топ plug-in хибридния вариант GT Premium.

Кожен многофункционален волан, 10 -инчов цифров кокпит с Apple CarPlay и Android Auto, сензори за паркиране, круиз контрол и няколко други помощни системи се предлагат стандартно за всички нива на изпълнение, докато Active Premium от 25 200 паунда е оборудван с 16 -инчови алуминиеви джанти, черни тапицерии и автоматични LED светлини, с автоматични чистачки на предното стъкло.

Спецификацията Allure получава 17 -инчови джанти, кожени материали в интериора с ментово -зелени шевове, вътрешно осветление, сателитна навигация, камера за заден ход и автоматично аварийно спиране от 27 050 паунда. Allure Premium получава допълнителни помощни системи, безжично зареждане на смартфон и безжични Android Auto и Apple CarPlay за допълнителни 900 паунда.

Изпълнението GT с по-високи характеристики се предлага на цена 31 250 паунда, като получава 18-инчови джанти, тъмно хромирана решетка и по-агресивен външен дизайн с удължени первази на каросерията, в допълнение към двуцветните релси на покрива. На това ниво се предлагат и матрични LED фарове, както и 3D head-up дисплей, отопляем волан и технологията за чиста кабина на Peugeot за намаляване на замърсяването.

Най-популярната версия GT Premium започват от 31 450 паунда и добавя подобрена седалка на водача с функции за масаж и Peugeot Drive Drive Assist Plus, с полуавтономна помощ при смяна на лентат и 360-градусова камера с полуавтоматична помощ при паркиране. Сензорите за крака също са добавени към задната врата.

Новата plug-in хибридна версия на 308 SW се предлага от Allure trim нагоре, като се започне от 34 200 паунда.

Комбито е визуално идентично с версията хечбек, но се отличава с индивидуален дизайн отзад, който има за цел „да привлече погледа към допълнителното пространство“, предлагано от по -голямата й каросерия.

Задната LED светлинна лента например губи черната разделителна лента на хечбека, за да „увеличи размера на възприеманата каросерия“, докато линията на прозореца пада по -рязко от линията на покрива към задната част, за която се казва, че придава динамичен силует.

Междуосието на 308 SW е увеличено с 55 мм спрямо хечбека, до 2732 мм, което означава, че пътниците на задните седалки получават 129 мм място за краката, докато задният надвес е с 210 мм по-дълъг от този на по-малкия автомобил, увеличавайки максимално багажното пространство от 412 литра на 608 литра - с около 33 литра повече от Ford Focus Estate.

Интериорът също е познат от стандартния 308, въвеждащ най-новата итерация на дизайна на таблото i-Cockpit на Peugeot с многофункционален волан, 10,0-инчов сензорен информационно-развлекателен екран и изцяло цифров дисплей за управление.

308 SW се предлага с избор между 1,2-литров бензинов или 1,5-литров дизелов двигател, и двата със 128 к.с., или чифт плъгин хибриди със 178 или 222 к.с. батерия 12,4 кВтч.

Коментари
comments powered by Disqus