Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Приключи първото в България Суперкар рали “Свети Влас 2007”

24.09.2007 09:09

12 суперлуксозни спортни автомобила взеха участие в провелото се за първи път в България Суперкар рали “Свети Влас 2007”, организирано от “Нептун Мотор Спорт”, “Диневи Груп” и СБА-Варна.

От “Марина Диневи” в Свети Влас през минута стартираха Ferrari F430, Ferrari 599, Dodge Viper Hennessey, Mercedes CL65 AMG, Aston Martin, Chevrolet Corvette, BMW 630, Maserati, Subaru Impreza, Mercedes SL600, Ford Mustang и Mercedes CL600.

Първи в генералното класиране на Суперкар рали “Свети Влас 2007” стана екипажът на Subaru Impreza – Ивайло Илиев и Кирил Илиев. На второ място се класира Dodge Viper Hennessey с пилот Йордан Динев и навигатор Веско Атанасов. “Щастлив съм, че успяхме да организираме това рали. Идеята е то да се превърне в традиционно и да привлечем и международни участници. Вярвам, че още следващата година ще го направим”, заяви на награждаването Йордан Динев. Третото място взе Chevrolet Corvette с екипаж Кристиян Попеску и Кристиян Карлан. Победители имаше и в две подкатегории - до 5000 куб.см и над 5000 куб.см. Организаторите дадоха и една специална награда – за единствената дама-пилот в състезанието Диана Стоянова с Maserati.

Безспорно най-мощният автомобил в ралито бе Dodge Hennessey Viper Venom 1000 Twin Turbo на Йордан Динев. До момента са изработени единствено 24 такива машини, като тази е под №17.

Суперкар рали “Свети Влас 2007” бе предназначено само за серийни спортни автомобили с кубатура на двигателя над 3000 куб. см. Не се допускаха лимузини, джипове и професионални състезателни коли. Състезанието се проведе по отворени за движение пътища, като маршрутът Свети Влас - нос Калиакра - Свети Влас бе разделен на сектори чрез контролни пунктове за преминаване.

Надпреварата включваше три етапа:

І етап - трасе с дължина 112 км.

ІІ етап - трасе с дължина 52.9 км и едно изпитание за класиране (точна езда или преминаване на определено разстояние за точно определено време). Разстоянието от старта до финала е 9 км и трябва да бъде изминато за 410 сек. при средна скорост 79 км/ч.

ІІІ етап - трасе с дължина 183 км и две изпитания за класиране. Първото представлява изпълнение на една обиколка на затворена писта (Картинг писта Варна) със старт от място и летящ финал. Времената се отчитат посредством електронна система с фотоклетка. Второто изпитание е за бързина със старт от място и дължина 900 м на прав участък.

Близо 2000 любители на високите скорости се бяха събрали край Картинг писта Варна, за да наблюдават най-зрелищното изпитание.

Коментари
comments powered by Disqus