12 суперлуксозни спортни автомобила взеха участие в провелото се за първи път в България Суперкар рали “Свети Влас 2007”, организирано от “Нептун Мотор Спорт”, “Диневи Груп” и СБА-Варна.
От “Марина Диневи” в Свети Влас през минута стартираха Ferrari F430, Ferrari 599, Dodge Viper Hennessey, Mercedes CL65 AMG, Aston Martin, Chevrolet Corvette, BMW 630, Maserati, Subaru Impreza, Mercedes SL600, Ford Mustang и Mercedes CL600.
Първи в генералното класиране на Суперкар рали “Свети Влас 2007” стана екипажът на Subaru Impreza – Ивайло Илиев и Кирил Илиев. На второ място се класира Dodge Viper Hennessey с пилот Йордан Динев и навигатор Веско Атанасов. “Щастлив съм, че успяхме да организираме това рали. Идеята е то да се превърне в традиционно и да привлечем и международни участници. Вярвам, че още следващата година ще го направим”, заяви на награждаването Йордан Динев. Третото място взе Chevrolet Corvette с екипаж Кристиян Попеску и Кристиян Карлан. Победители имаше и в две подкатегории - до 5000 куб.см и над 5000 куб.см. Организаторите дадоха и една специална награда – за единствената дама-пилот в състезанието Диана Стоянова с Maserati.
Безспорно най-мощният автомобил в ралито бе Dodge Hennessey Viper Venom 1000 Twin Turbo на Йордан Динев. До момента са изработени единствено 24 такива машини, като тази е под №17.
Суперкар рали “Свети Влас 2007” бе предназначено само за серийни спортни автомобили с кубатура на двигателя над 3000 куб. см. Не се допускаха лимузини, джипове и професионални състезателни коли. Състезанието се проведе по отворени за движение пътища, като маршрутът Свети Влас - нос Калиакра - Свети Влас бе разделен на сектори чрез контролни пунктове за преминаване.
Надпреварата включваше три етапа:
І етап - трасе с дължина 112 км.
ІІ етап - трасе с дължина 52.9 км и едно изпитание за класиране (точна езда или преминаване на определено разстояние за точно определено време). Разстоянието от старта до финала е 9 км и трябва да бъде изминато за 410 сек. при средна скорост 79 км/ч.
ІІІ етап - трасе с дължина 183 км и две изпитания за класиране. Първото представлява изпълнение на една обиколка на затворена писта (Картинг писта Варна) със старт от място и летящ финал. Времената се отчитат посредством електронна система с фотоклетка. Второто изпитание е за бързина със старт от място и дължина 900 м на прав участък.
Близо 2000 любители на високите скорости се бяха събрали край Картинг писта Варна, за да наблюдават най-зрелищното изпитание.