Първите автомобили ще стъпят на поточната линия в завода Factory ZERO през есента на 2021 г.
Клиентите резервираха началната партида на всъдехода Ford Bronco няколко часа предварително и затвориха поръчките за супер пикапа Ram 1500 TRX Launch Edition три часа след отварянето. Но още по-бързи в това отношение бяха клиентите на GMC, които поръчаха напълно електрическия пикап Hummer EV Edition за 1 час - година по-рано. Въпреки че американците не казват колко точно автомобила ще бъдат направени в началната модификация. А експертите на GMC споделят нови подробности за Hummer. Например дължината на новия модел достига до 5507 мм, а широчината и междуосието са 2201 и 3445 мм. Пикапът Tesla Cybertruck е забележимо по-дълъг и по-широк и има по-голямо разстояние между осите.
Напълно управляемото шаси в режим Auto прави GMC Hummer EV по-маневрен. При ниски скорости задните колела се завъртат в обратна посока с предните колела, което намалява диаметъра на завоя от 13,5 на 11,3 м.
Автомобълт с четири врати в 60% е способен да се изкачва и спуска . В зависимост от режима на пневматичните мостове ъгълът на наклона на рампата може да бъде 22,3, 25,4 и 32,2 градуса. В режим Terrain Mode спирачките работят в един от двата алгоритъма - това е за меко шофиране с два педала или калибриране, при което автомобилът спира след оотпускане на газта.
За разлика от повечето съвременни големи пикапи, в GMC Hummer EV липсва структура рама, а цялата конструкция е обвързана с литиево-йонна батерия, към която са прикрепени подрамките. Предното и задното окачване на модела е независимо, а неговият ход достига 330 мм. Благодарение на пневматичното окачване показателите за просвет и геометрична проходимост варират в широк диапазон. В основното положение клиренсът е 257 мм, а ъглите на влизане и излизане и рампа съответно са 41,5 и 31,6 градуса. В режим Terrain същите числа вече са 302 мм, 44.3 и 33.7 градуса. В този случай дълбочината на преодолявания брод варира от 660 до 711 мм.
Пикапът е оборудван с усилени полуоси със сферични шлицове, аптивни амортисьори, които следят пътя на всеки две милисекунди, както и режим на влизане и излизане от автомобила, при който каросерията автоматично се спуска, за да улесни влизането и излизането.
Най-екстремният офроуд режим Extract Mode изисква доплащане, но в замяна клиентът ще получи автомобил, който повдига каросерията от земята на височина 404 мм. При това положение ходовете на окачванията са напълно избрани, ъглите на влизане и излизане се увеличават до 49,7 и 38,4 градуса, а височината на брода - до 813 мм. Плюс това, офроуд арсеналът от тримоторни модификации се допълва от електронно контролирано заключване на предния диференциал и неговата имитация на задния мост в комбинация с функция за векториране на сцеплението.
Първите автомобили ще стъпят на поточната линия в завода Factory ZERO през есента на 2021 г., а на клиентите ще бъдат предложени допълнителни 200 различни маркови аксесоари.