Германският състезател се е състезавал по онова за ADAC GT Cup
Такъв единайсетак не се среща всеки ден. Произведен през 1993 и оттогава неизползван. Скоростомерът показва незначителните 10 км. Визуално не е мръднал - особено пилотската кабина. Именно този оригинален екземпляр бе продаден на търг.
Porsche е произвеждал 51 пъти 911 от 964 поколение на модел RSR. 3,8 литров атмосферен, 350 к.с. и турбо визия. Ако любопитството ви надделява, имайте търпение, защото интересното тепърва престои. Аукционната къща RM Сотбис във Villa Erba Sale обяви търг на 27 май 2017 за един екземпляр, чието оригинално състояние не би могло да бъде по-оригинално. Уникатът е конструиран през далечната 1993 и е пропътувал само 10 км, което на практика означава, че иде реч за нова кола.
Разбира се, продължителното стоене на класика от Цуфенхаузен, изисква малко ремонт, но определено усилията си заслужават. При условие, че единайсетакъг ще отговаря на вкуса на купувача, тъй като изпълнението е ... да го наречем "специално". Характерните за униката сребрист лак, лилави джанти и златни спирачни апарати показват, че поръчката е изключително индивидуална. Вътре става яко, доминира червеният цвят, въпреки че думата "доминира" означава по-незначително, отколкото е.
Porsche 911 RSR за състезателна писта
Всъщност RSR версията на Porsche 911 (964) е предназначена за писта, именно за това теглото е редуцирано до 1120 кг. Наред с оригиналната визия, Porsche 911 Turbo е заложил и на спирачната система. Германският състезател се е състезавал по онова за ADAC GT Cup. Максималната скорост възлиза на 280 км/ч.
Още в самото начало беше ясно, за кого Porsche 911 Carerra RSR 3.8 представлява голям интерес, той трябва да е от езерото Комо и с дебел портфейл. Кандидатът се появи. Чукчето удари на 2,25 милиона щатски долара (малко над 2 милиона евро). Разбира се, спечелилият търга остава в тайна. Той най-вероятно ще прибави новата придобивка към колекцията си, скрита зад дебели стени.
В нашата галерия можете да видите Porsche в първоначалното му състояние.