Автомобилът се отличава от донора по черните огледални корпуси и разделителни елементи
Седанът Subaru WRX S4 STI Sport е най-близкият роднина на модификацията WRX STI на отиващото се поколение. Японските спортни серии също се споделят от BRZ и Levorg. Всички те са разработени отс подразделението Subaru Tecnica International (STI) и се различават от версията WRX S4 главно по своето усъвършенствано окачване. Най-новото издание WRX S4 STI Sport # е още по-близо до актуалния - автомобилът получи промени във външния дизайн и технически подобрения, които влияят на управлението. Всички петстотин автомобила бяха предназначени за Страната на изгряващото слънце и всички те бяха разпродадени за 14 дни.
Автомобилът се отличава от източника по черните огледални корпуси и разделителни елементи, тъмносива радиаторна решетка и специален дифузор отзад. Освен това срещу допълнително заплащане имаше възможност да бъдат избрани допълнителни аеродинамични елементи за праговете и кърмата.
Отпред новият модел е оборудван със същите спортни амортисьори тип Bilstein DTMatic II като версията STI Sport. Тази конструкция намалява неподредените маси и предотвратява нагряването на маслената и газовата камера. Отзад е непроменен.
Интериорът е оборудван със седалки Recaro с развита странична опора. Тапицерията е от кожа и велур. Поради подобрената звукоизолация на пода нивото на шума за водача и навигатора е намалено с 0,6 децибела, а за пътниците на задната седалка - с 0,5.
Степента на спортност на марката в Европа намалява отдавна, но след напускането на WRX STI сънародниците все още трябва да бъдат оборудвани с бързи коне. В допълнение, седанът с допълнителен символ в името и модифицираните елементи на окачването е предвестник на следващото поколение „горещи“ версии. Проектиран специално за модела Sport #, регулируемото сцепление свързва централните части на подрамките с техните надлъжни елементи, докато гъвкав тип носачи с централен шарнир осигурява комфорт при неравности с отлично управление на писта . Subaru казва, че силата на странично натоварване е намалена с 10%, а каросерията - с четири.
Освен всичко друго, автомобилът получава спортна изпускателна система, спортен въздушен филтър и охланител на трансмисионното масло. Резултатът е подобряване на реакцията на дросела.
Специалният седан има същия Boxer 2,0 четирицилиндров турбо двигател (300 к.с., 400 Нм), както при обикновената версия S4. За него е избрана вариатор Sport Lineartonic и стандартно задвижване на всички колела. На автомобила не е инсталирана шестстепенна механична трансмисия - тя не се комбинира с пакета за подпомагане на водача EyeSight, който е включен в списъка на базовото оборудване. Само преди две седмици беше налична специална модификация на цена от 4 741 000 йени (39 000 евро) - 572 хил. йени (4700 евро) по-скъпа от донора WRX S4 STI Sport. Доставките ще започнат следващия месец.