Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Продават фабриката на Smart в Хамбах

06.07.2020 12:05

Обявата падна като гръм от ясно небе за региона, където работят между 1400 и 1500 души

Двадесет и три години след откриването фабриката на Smart в Хамбах, Мозел, се продава. Това обяви Daimler, собственик на марката за градски автомобили и съоръжения.

Обявата падна като гръм от ясно небе за региона, където в завода работят между 1400 и 1500 служители. Още повече е изненада, че ако производството на автомобили Smart трябва да бъде преместено в Китай през 2022-2024 г., бъдещето на предприятието изглеждаше сигурно от предстоящото производство на компактния електрически SUV Mercedes EQA, за който Daimler има инвестиции в размер на 500 млн. евро. Следователно този проект изглежда е изоставен.

Служителите обаче одобриха на консултативен референдум през 2015 г. „Пакт за 2020 г.“, в който се договориха: да бъдат върнати 39 платени часа в замяна 37 часа се цел запазване на заетостта, с обещанието да се стигне до35 часа през 2020 г. Но тези съображения не повлияха много на фона на икономическите трудности, които немският концерн предвижда.

„В светлината на бъдещите тежки инвестиции, особено в електрификацията и дигитализацията, ние непрекъснато прилагаме мерки за подобряване на нашата ефективност“, каза Ола Калениус, президент на Daimler AG. "В допълнение, въздействието на пандемията Covid-19 върху икономиката нарушава пазарната среда и в този контекст ние оптимизираме нашата глобална производствена мрежа."

Сега остава да видим кой ще се яви доброволно, за да купи фабриката. Във всеки случай не е обявено име на купувач.

Коментари
comments powered by Disqus