Намаляването сред повечето производители не беше толкова значително, както се смяташе
Според оценки на изследователските компании Edmunds и ALG, през второто тримесечие американските продажби на автомобили паднаха с 34%. Продажбите на General Motors през второто тримесечие намаляха с 34%, Fiat Chrysler - с 38,6%, Toyota - с 34,6%, Nissan - с 49,5%, Volkswagen - с 29%, Hyundai - с 23,7%.
Спадът сред повечето автомобилни производители не беше толкова значителен, както се смяташе досега. Намаляването на новите регистрации беше особено силно през април, а през май и юни продажбите на много компании възобновиха растеж. През първото тримесечие продажбите на автомобили също намаляваха - с 12.7%.
Очаква се резултатите през второто тримесечие да се окажат по-лоши през тази година, тъй като влияние е особено активното разпространение на пандемията COVID-19 и въведените във връзка с нея карантинни мерки. „Предстои все още голям риск, като се има предвид възможността за продължителни огнища“, заяви Джеф Шустер, президент за американските дейности и глобалните прогнози в LMC Automotive.