Италианците доволни от резултатите си, пазарният им дял расте.
Италианският производител на луксозни автомобили Ferrari отчете 8% спад в продажбите за първото полугодие, сравнено със същия период на 2008 година. За първите шест месеца на 2009 компанията от Маранело е пласирала 3226 автомобила, а приходите му са спаднали също с 8 на сто – до 891 млн. евро. За отбелязване е обаче, че служещата за сравнение 2008 година бе най-силната за марката от десетилетие насам.
От маркетинговия отдел на Ferrari окачествиха това като „положителен резултат с оглед на особено негативните условия на световните пазари в момента”. Същевременно пазарният дял на компанията в сегмента на суперавтомобилите е пораснал с почти 10% - до общо 32.8 на сто.
В Маранело очакват и положителния ефект от пускането на пазара на новия си модел Ferrari 458 Italia. Неговият дебют ще е идната седмица на автосалона във Франкфурт.