Американската автомобилна компания оповести, че продажбите й в световен мащаб за третото тримесечие на годината са се понижили с 11,4% заради слабото търсене в Северна Америка и нарастващото икономическо напрежение в Европа.
За първите девет месеца на годината продажбите на разположената в Детройт компания са намалели с 5,8% поради несигурната икономическа обстановка на източноевропейските и американските пазари.
Хора от ръководното тяло на GM споделиха по време на специална пресконференция, че спадналото доверие сред потребителите, оказва най-негативно влияние върху продажбите в САЩ.
Японският конкурент Toyota Motor Corp. решително бие GM по отношение на продажбите в световен мащаб през през първото полугодие на годината.
Най-голям удар върху продажбите на GM оказа резкия спад в търсенето на пикапи и на SUV модели.
GM и Toyota водиха борба за лидерската позиция сред автомобилните производители и през 2007 г., като американците се озоваха с едни гърди напред (ако се броят и продажбите в Китай).