Причината за спада в страната е намаляването на митата върху вносните автомобили
Продажбите на марката Volkswagen в Китай падат два последователни месеца, като новите доставки намаляха с 2,4% до 223 500 единици.
"Причината за спада в Китай е намаляването на митата върху вносните автомобили", посочиха от марката VW. "След тази промяна клиентите са отделили повече време за решенията си за покупка."
На 1 юли китайските власти намалиха митата върху вносните автомобили до 15% от 25%. Силното намаляване на митническите такси позволява на потребителите да придават по-голяма тежест на внесените превозни средства, когато разглеждат покупките на нови автомобили.
Марката VW е една от най-достъпните сред световните марки.
VW е най-голямата автомобилна марка в Китай. До края на юли доставките на нови автомобили в Китай нараснаха с 5,1% до 1,7 млн. единици.