23 697 нови автомобила са продадени в България за периода 01 януари – 30 ноември. Това е повече от двоен спад спрямо миналата година.
Подобни са нивата от 2004 г, сочат данните на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България. За същия период през 2008 г. са реализирани 49 811 продажби.
Най-големи продажби за периода януари 2009 – ноември 2009 има Тойота Балканс с 2637 бройки за марката Toyota, което е 11,13% от общия обем на пазара. Следват Порше БГ с 2145 бройки (9,05%) за Volkswagen и София Франс Ауто с 2106 бройки (8,89%) за марката Peugeot.
При мотоциклетите спадът не е толкова голям – 447 реализирани продажби срещу 612 за миналата година. При пътническите и товарни машини обаче ситуацията е критична – 946 срещу 3905, което е повече от четворен спад.