Увеличението на продажбите в Европа е с 44 000 единици към края на септември
Opel продаде около 895 000 автомобила в Европа за първите девет месеца на 2016 година, което е и най-добрият резултат за марката от 2011 г. и то въпреки оттеглянето й от пазара в Русия. Това е равностойно на увеличение с над 44 000 автомобила или с почти 5,2 % в сравнение със същия период на 2015 г. Продажбите от януари до септември са нараснали на 18 пазара, включително в Германия, Франция, Испания и Италия. Пазарният дял нарасна на дванайсет пазара. Пазарният дял на Opel и британската му посестрима Vauxhall имат 5.87 процента от целия европейски автомобилен пазар.
Европейската “Кола на годината 2016” Opel Astra е двигателната сила на този ръст. Досега тази година са регистрирани в Европа 212 000 автомобила от новата Astra, което представлява нарастване с около 22 процента в сравнение със същия период на 2015 г. Opel вече получи над 275 000 поръчки за Astra. MOKKA X също продължава успешната си история, която беше започната от нейния предшественик. Поръчките за модела вече надхвърлиха 60 000, въпреки че новото поколение на супер успешния SUV започна да се появява в дилърствата едва от края на септември.
“Ние сме добре подготвени с тези чудесни продукти наред с новата Zafira и революционната ни електрическа кола Ampera-e,” заяви Петер Кристиян Кюсперт, вицепрезидент на Opel, отговорен за продажбите и следпродажбеното обслужване. Той подчерта също така, че Opel ще продължи продуктовата си офанзива с множество нови модели и през 2017 г.