Флагманският кросоувър XC90 продължава да бъде много популярен на ключовите пазари
Глобалните продажби на Volvo нараснаха с 12% през март благодарение на високото търсене на кросоувъри на ключовите пазари в САЩ и Китай.
Продажбите през миналия месец се увеличиха, за да достигнат 52 279 автомобила, се казва днес в официално съобщение на Volvo. Това спомогна доставките за първото тримесечие да нараснат с 12% до 120 591 единици.
Продажбите на автомобилния производител вървят нагоре в продължение на 10 последователни месеца.
Volvo отчете силен растеж на всички на основни пазари. Доставките в САЩ са се увеличили с 16%, стимулирани от търсенето на флагманския кросоувър XC90 SUV, докато скокът в Китай от 14% се дължи основно на продажбите на моделите Volvo XC60 и S60L местно производство.
Новите регистрации на марката в Западна Европа отбелязват ръст от 14%, докато продажбите на собствения си пазар в Швеция нарастват с 11%.
Автомобилният производител, собственост на китайската Zhejiang Geely Holding, иска да увеличи глобалните си продажби до 800 000 единици през 2020 г. Volvo продаде рекордните 503 127 коли в световен мащаб през 2015 г.