Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Продажбите на Volvo XC40 ще бъдат удвоени през 2019

21.01.2019 16:37
Продажбите на Volvo XC40 ще бъдат удвоени през 2019

Популярният SUV ще помогне на марката да постигне целта от 800 000 продажби годишно

Продажбите на Volvo XC40 ще нараснат до 150 000 единици тази година, което е двойно повече от новите реализации през 2018 г., заяви европейският шеф на Volvo, Лекс Керсемейкерс.

Огромният растеж ще дойде след първата пълна година на продажбите на XC40 плюс по-голям производствен капацитет за компактния SUV на завода на Volvo в Гент, Белгия.

XC40 е от основно значение за стремежа на Volvo да реализира своите продажби до 800 000 броя годишно. През 2018 г. шведската компания продаде 642 253 автомобила, като за първи път в историята си премина бариерата от 600 000 продадени автомобила годишно.

„Преминаването на бариерата от 600 000 продадени автомобила е най-добрата ни мечта за последните 15 години“, казва Лекс Керсемейкерк. "Искаме да надминем800 000 нови реализации, но няма да кажа кога."

XC60 е най-продаваният автомобил на Volvo през миналата година, с продадени 189 459 екземпляра, докато XC90 е на второ място с 94182 нови регистрации.

Междувременно производството на хечбека V40 ще бъде преустановено и няма да бъде сменен през следващите две-три години. Малко вероятно е Volvo да постигне целта от 800 000 нови продажби, докато не бъде представен негов заместник, който трябва са бъде от по-висок клас и по-спортен модел.

Volvo в Обединеното кралство се стреми към 80 000 продажби годишно, което представлява 10% от глобалните продажби на марката. Миналата година шведите продадоха на Острова 50 319 единици, а управляващият директор на Великобритания Джон Уейкфийлд се надява, че тази година ще увеличи продажбите до 60 000  броя.

Коментари
comments powered by Disqus