За първата половина на 2009 г. в България са продадени 14 310 автомобила, което е близо 50% спад спрямо същия период за миналата година. Това сочи статистиката, публикувана от Асоциацията на автомобилните производители.
Най-голям дял има Toyota (Toyota Balkans) с реализирани 1612 бройки, което е 11,26% от общите продажби. На второ място се нарежда Volkswagen (Porsche BG) с 1532 бройки и 10,71 пазарно участие, а Peugeot (Sofia France Auto) е трети с 1319 автомобила и 9,22%.
Общо 264 нови мотоциклета са напуснали салоните през първата половина на тази година, като 150 от тях са в категорията под 50 кубични сантиметра. При автобусите и камионите има реализирани 542 продажби. Именно в тази категория е най-големият срив, тъй като за същия период на миналата година са продадени 2188 машини.
Kiril
И по-зле ще става ...