Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Продажбите в Китай бележат спад от 8% през 2019 г.

14.01.2020 14:24
Продажбите в Китай бележат спад от 8% през 2019 г.

Отрицателното развитие на пазара се дължи на общото забавяне в китайската икономика

Продажбите на нови автомобили в Китай през миналата година са паднали с 8,2% до 25,8 млн. автомобила според Китайската асоциация на автомобилните производители (CAAM), съобщава Reuters. Това е втори пореден спад на годишните продажби - през 2018 г. новите регистрации намаляха с 2,8%, преди това те непрекъснато нарастваха през 90-те години. CAAM също така прогнозира 2% спад в продажбите и през тази година. Новите регистрации на електрически автомобили също спаднаха през 2019 г., макар и по-малко - с 4%, до 1,24 млн. единици.

Спадът на продажбите на автомобили се дължи на общото забавяне в китайската икономика, търговската война между Китай и Съединените щати и въвеждането на по-строги стандарти за автомобилните емисии. „Преминахме етапа на бързо развитие. Трябва да приемем реалността на по-бавното развитие ", каза заместник генералният секретар на CAAM Ши Хиануа, представяйки резултатите от 2019 г." Имахме непрекъснат бърз растеж в продължение на 28 години, беше наистина добър, така че се надявам всеки да може спокойно да приеме текущата ситуация на пазара. "

Западните автомобилни производители също говорят за намаляващите продажби на китайския пазар. Миналата година продажбите на автомобили  Ford в Китай паднаха с повече от една четвърт, те намаляват трета поредна година. Продажбите на General Motors в Китай са намалели с 15%. "Очакваме спадът на пазара да продължи и през 2020 г. и предвиждаме запазването на негативните фактори за нашия китайски бизнес", заяви президентът на GM Китай Мат Циен.

Коментари
comments powered by Disqus