Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Prodrive е направил над 100 модификации по MINI JCW WRC

05.03.2012 17:16

Екипът на Prodrive е направил серия от промени по MINI JCW WRC, които вече са хомологирани. Дебютното състезание на обновения автомобил ще бъде рали „Португалия“.

Базираният в Банбъри препаратор е обърнал най-голямо внимание на силовия тракт и най-вече на периферията му, което води до повишаване на мощността с три процента. Променен е рестрикторът на входящия въздух, а охладителната система се е сдобила с нова електрическа водна помпа. Благодарение на нея са намалени до минимум паразитните загуби, а същевременно температурният режим е по-стабилен.

Това, че водната помпа не се задвижва директно от коляновия вал, е дало възможност на Prodrive да измести алтернатора и да модифицира връзката му с двигателя, което да скъси времето за смяна на ангренажния ремък. Тези промени са съпътствани и от препрограмирането на електрониката, която контролира работата на двигателя и останалите системи. Оптимизирани са също аварийните режими и контролните дисплеи, чрез които навигаторът и водачът следят за състоянието на автомобила.

Единствената визуална промяна засяга новата предна броня на MINI JCW WRC, която не само оптимизира охлаждането, но и подобрява аеродинамичната ефективност на модела. Благодарение на сменения сплитер пък просветът може да се намали допълнително за макадамовите ралита. Същевременно технологичният партньор Ohlins е подготвил цялостен нов пакет за окачването.

Общата маса на MINI JCW WRC е намалена с 10 кг заради карбоновото задно крило и литиево-йонната батерия, което е от съществено значение с оглед разположението на баласта. Новият акумулатор има и още един съществен принос към оптимизацията на модела, защото при евентуален срив на алтернатора и системата за зареждане може да гарантира пробег от 20 километра, докато при предишния той бе ограничен на два.

„Това е съществена стъпка напред за MINI WRC, но тя по никакъв начин не означава, че ще спрем развойната дейност, напротив. Нашият инженерен екип вече работи по промените, които ще направим по-късно през годината“, коментира тим-шефът на базирания в Банбъри тим Дейв Уилкок.

Дани Сордо и Крис Мийк са тествали обновения автомобил миналата седмица в Испания. За старта в Португалия обаче британецът отново ще отстъпи мястото си на Патрик Сандел заради проблемите с финансите, които Prodrive има след раздялата с BMW.

Коментари
comments powered by Disqus