Prodrive представи новата рали версия на Subaru Impreza от група N. Най-съществената разлика спрямо предходния модел е 33-милиметровият рестриктор за турбото, който ФИА въведе през 2010 г., за да изравни потенциала на N4 с набиращите все по голяма сила Super 2000 автомобили.
Новият рестриктор (разликата спрямо миналогодишния е 1 мм), инжекторите с по-голям капацитет и препрограмираният блок позволяват на Impreza N2010 да генерира 20 допълнителни к.с. (N14 е стандартно малко над 300 к.с.). В окачването също има промени – амортисьорите на Ohlins имат по-голям ход, а всички тампони са подсилени.
„Промените по двигателя и в окачването ще направят N2010 много по-конкурентна“, коментира Граам Прю, мениджър продажби в Prodrive. „Impreza е на нивото на Super 2000 на макадам, но по-големият потенциал на двигателя ще помогне на N2010 да се противопостави успешно на S2000 и на асфалт, но на половин цена и при много по-ниски разноски по поддръжката.“
Базовата цена за N2010 е 120 000 паунда. За първи път Prodrive предлага и възможност автомобилът да бъде нает за две години с опция за купуването му след края на този период. В горепосочената програма влизат застраховка и периодичните ревизии.