Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Проектът Polestar 0 към нулеви емисии до 2030

07.04.2021 12:42
Проектът Polestar 0 към нулеви емисии до 2030

Шведската компания се стреми да елиминира CO2 от производството на автомобилите си

Polestar казва, че иска да създаде първия "наистина неутрален към климата" автомобил до 2030 г., излагайки амбицията в първия си годишен доклад.

Компанията твърди, че експертите са предупредили, че компенсирането на въглерода чрез засаждане на дървета е неустойчиво в дългосрочен план, тъй като горите могат да бъдат изсечени или изгорени от горски пожари.

„Компенсирането е преустановяване“, каза Томас Ингенлат, главен изпълнителен директор на Polestar. „Като правим опити да създадем напълно неутрален за климата автомобил, ние сме принудени да достигнем отвъд възможното днес. Ще трябва да поставяме под въпрос всичко, да правим иновации и да гледаме на експоненциални технологии, докато проектираме към нула. "

Все още не е ясно какво точно ще направи Polestar, за да постигне целта си, но компанията казва, че проектът - наречен Polestar 0 - ще има основно влияние върху начина, по който се произвеждат автомобилите му. Фирмата ще работи и с доставчици и търговци на дребно, за да елиминира CO2 от тяхната дейност.

„Ние сме електрически, така че не е нужно да се притесняваме от двигателите с вътрешно горене, които произвеждат токсични емисии - но това не означава, че нашата работа е свършена“, каза шефът на отдела за устойчиво развитие на Polestar Фредрика Кларън. „Сега ще работим за изкореняване на всички емисии, произтичащи от производството. Сега е историческо и вълнуващо време за автомобилните производители, възможност да се възползвате от момента, да се справим по-добре и да се осмелим да изградим мечтата за неутрални по отношение на климата, кръгли и красиви автомобили. “

Polestar твърди, че вече е започнал да работи, като климатичните цели са част от схемата за бонуси на служителите.

Шведската компания също така посочва , че ще публикува „декларации за устойчивост“, подобни на тези, използвани в хранителната и модната индустрия, като се започне с Polestar 2 и в крайна сметка ще се включи в цялата си гама. Те ще изяснят въглеродния отпечатък на автомобила, както и всички „проследени рискови материали“, използвани при производството му. Повече подробности ще бъдат включени във времето.

„Потребителите са огромна движеща сила в преминаването към устойчива икономика“, каза Ингенлат. „Трябва да им бъдат предоставени правилните инструменти за вземане на информирани и етични решения. Това прави нещата много ясни. Днес Polestar 2 оставя фабричните порти с въглероден отпечатък. През 2030 г. искаме да представим автомобил, който няма да го прави. “

Този ход следва нова тенденция в автомобилната индустрия, като производителите искат да покажат, че техните електрически автомобили се справят повече от просто борба с емисиите на изпускателната система. Миналата година Volkswagen заяви , че производството на новия му хечбек ID 3 ще бъде изцяло неутрален.

Коментари
comments powered by Disqus