Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Производството на BMW X3 xDrive30e почва през декември

06.11.2019 17:28

Предвижда се хибридният автомобил да достигне до клиентите през пролетта на 2020 г.

Новата версия на кросоувъра X3 - вторият хибриден кросоувър на BMW след модификацията на X5 xDrive45e - разширява гамата от зареждащите се модели до шест. Автомобилът с индекс xDrive30e е оборудван със същата версия на двулитровия бензинов четирицилиндров двигател B58 като на xDrive20i (184 к.с., 290 Нм). Електрическият мотор, развиващ 109 к.с. и 130 Нм, е монтиран в корпуса на осемстепенната автоматична трансмисия.

Сумарната мощност на хибридната задвижваща система е 292 к.с. и 420 Нм За сравнение, GLC 300 e разполага с електромотор с по-голям въртящ момент и в резултат на това развива 320 к.с. и 700 Нм, докато Q5 55 TFSI генерира 367 к.с. и 500 Нм. Обявеното време за ускоряване на BMW до 100 км/ч е 6,1 сек срещу 5,7 за Mercedes и 5,3 сек за Audi. Максималната скорост е 210 км/ч, съответно 230 и 239. Този Х3 се предлага само със задвижване на четирите колела.

Електрифицираният кросоувър практически не се различава от бензиновите или дизеловите модификации. Хибридът има порт на зарядното устройство в левия преден калник.

Под задната седалка е монтирана задвижващата батерия с мощност 12 кВтч (13,5 за Mercedes, 14,1 за Audi), а резервоарът за гориво е разположен над задния мост. Поради това обемът на багажника е намален със 100 литра до 450 литра.

При чисто електрическо движение в режим Max eDrive X3, той може да развива 135 км/ч, а каталожният пробег само на ток е 46-41 км при цикъл WLTP. За конкурентите този показател е малко по-скромен. В допълнение към нормалния хибриден режим Auto eDrive е предвидена програма за управление на батерията, според която автомобилът използва двигателя с вътрешно горене, за да поддържа заряд в батерията. Така няма да останете без електричество например при навлизане в зоната на нулевите емисии на европейски град. От домакински контакт литиево-йонната батерия се зарежда напълно за по-малко от шест часа или три и половина от BMW i Wallbox, генерираща ток с мощност 22 кВт.

По поръчка хибридната версия разполага с дигитално табло със специален дизайн в сини тонове, като в X5 xDrive45e. На пазарите, където работи конфигураторът, всички конфигурации са достъпни за поръчка, с изключение на базовата а, като се започне с изпълнение Advanced.

Най-големият завод на BMW в Спартанбург (Южна Каролина, САЩ) ще започне производството на хибрида през декември. Предвижда се автомобилът да достигне до клиентите през пролетта на 2020 г. Докато не бъдат обявени цените за GLC 300 e, можем само да кажем, че X3 е с няколко хиляди евро по-евтин от Audi, като се започне от 58 450 евро. Следващата година фамилията X3 трябва да бъде попълнена с електрически автомобил ix3, както и хибридната гама на BMW с презареждащи се версии на кросоувъра X1 и комбито от Серия 3.

Коментари
comments powered by Disqus