Първите бройки на Karma напуснаха поточната линия приблизително три години, след като Fisker представи спортния хибрид. Моделът се произвежда от финландската компания Valmet Automotive.
„Ще вдигнем темповете (на производство) много бавно, много внимателно, за да сме сигурни в качеството”, коментира Роджър Ормишър, говорител на Fisker за Automotive News. „Тази година искаме да надхвърлим 7000 доставки.”
Силовият тракт на Karma включва двулитровия Ecotec (264 к.с.) на GM, който изпълнява функциите на екстендър, двата електромотора (общата им мощност е 300 кВт или 408 к.с.) на Quantum Technologies, които задвижват колелата на задата ос и литиево-йонната батерия на A123 Systems (20 кВт), разположена в централния тунел. По предварителни изчисления автономният пробег на автомобила в изцяло електрически режим би трябвало да достигне 50 мили (80,5 км), а средният разход да бъде 2,4 литра при 83 г/км емисии CO2.
Екостатутът на Karma по никакъв начин не се отразява върху динамиката на модела, тъй като в режим Sport (двигателят с вътрешно горене и двата електромотора работят заедно) за ускорението от 0 до 60 мили в час са нужни 5,9 секунди, а максималната скорост достига 200 км/ч. При модуса Stealth (само на електричество) съответните стойности са 7,9 секунди и 153 км/ч.