След като изминаха три години от дебюта на второто поколение, време е за обновяване
Новият цвят на каросерията Thermal Orange Pearl, както и останалите цветове на модела, са кръстени на състезателната писта. Този път - Thermal Raceway в Калифорния. В тон с него е възможно да бъдат поръчани оранжеви спирачни цилиндри. "Сега няма да изгубите NSX на паркинга", шегуват се американците.
След като вече изминаха три години от дебюта на втория Acura NSX, време е да бъде актуализиран. Инженерите са модифицирали шасито, поставили са по-големи стабилизатори (твърдостта е увеличена с 26% отпред и 19% отзад). Софтуерът за блока за управление на двигателя, активните амортисьори и кормилната система са пренастроени отново. В резултат на това Acura NSX е станал по-възприемчив към действията на водача и преминава пистата Сузука с две секунди по-бързо.
Отсега нататък NSX се движи с новите гуми Continental SportContact 6, разработени специално за него. Техният състав и шарка на протектора са по-добри за контролиране от свойствата на предишните гуми SportContact 5P. За управление на писта препоръчителни са Pirelli P Zero Trofeo R.
В салона вече се предлага полуанилинова кожа от син и червен цвят в комбинация с Alcantara. Спортните седалки, считани преди това като опция за 1500 долара, вече са включени в стандартното оборудване. За аудиосистемата ELS Studio вече няма да се плаща допълнително 2800 долара. Декорирането на интериора с карбонови елементи струва 3800 долара.
Acura NSX за моделната година 2019 може да бъде разпознат по радиаторната решетка: централният й елемент е сребрист и сега е боядисан в цвета на каросерията. Черните гланцови повърхности в екстериора са станали много по-големи. Въпреки че много опции (например сензори за паркиране, навигация, алуминиеви педали) в размер на 4700 долара, са включени "в базата данни", спортният автомобил е поскъпнал с 1500 долара и се оценява на 157 500 долара. Известно е, че NSX е оборудван с хибридна задвижваща система Sport Hybrid SH-AWD (581 к.с., 644 Нм), деветстепенна роботизирана трансмисия, ускоряване до 96,5 км/ч за 2,7 сек, максимална скорост 307 км/ч.