Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Промениха Honda Ridgeline отвън за Северна Америка

08.10.2020 11:53

Оборудван е с бензинов V6 3,5 (284 к.с., 355 Н м) с деветстепенна автоматична трансмисия

Средно големият пикап Honda Ridgeline, който е от второ поколение от 2016 г., ще излеза  на североамериканския пазар в актуализиран вид в началото на 2021 г. Промяната е насочена само към препроектиране на екстериора, тъй като моделът претърпя техническа модернизация в края на 2019 г. Цялата предница от върха на носа до колоните на предното стъкло е нова: сменени са капакът, калниците, радиаторната решеткаа, LED светлините , фаровете и бронята. Представен е допълнителен опционален пакет  HPD (Honda Performance Development), включващ украшение на решетката, удължения на арките на колелата, бронзови 18-инчови джанти, графични стикери отстрани на товарната кутия и знак HPD с кариран флаг на задната врата.

Релефът на капака става по-опростен (с едно ухо вместо две). Формата на почти вертикалната радиаторна решетка е „квадрат“, както и арките на колелата. Напречната греда, свързваща светклините , вече не е раздвоена и може да бъде както с черен гланц, така и с хром. В бронята се появяват L-образни въздуховоди.

Задната броня е същата. Тя е загубила сребристите  облицовки, но е приютила разклонените тръби, които преди това бяха. Honda разширява следата на  пикапа с 20 мм, но не посочва  отпред или отзад. Всесезонните гуми са надарени с „по-агресивен“ дизайн.

Това е интериор от най-висок клас. Тук е актуализиран само медийният център Display Audio. Диагоналът на сензорния екран не е променен (осем инча), но качеството на графиката е подобрено, добавено е копче за регулиране на силата на звука. Базовата спортна тапицерия на седалките обещава нови вложки от плат с контрастен шев, както и акценти на таблото, волана и централната конзола.

Ridgeline е оборудван с бензинов атмосферен V6 3,5 (284 к.с., 355 Н м) с деветстепенна автоматична трансмисия, предно и задвижване на всички колела i-VTM4. Товароносимостта е 665-717 кг. Размерите на автомобила преди реформата: 5334 × 1996 × 1783 мм, междуосието е 3180. Пътният просвет варира между 185-200 мм. Предлагат се четири нива на оборудване: Sport, RTL, RTL-E, Black Edition. Цените са в диапазона от 33 900-43 520 долара . През изминалата година американците са купили 33 334 пикапа, а през деветте месеца на 2020 г. - 23 112 броя.

Коментари
comments powered by Disqus