Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Промениха минивана Honda Odyssey за Япония

09.11.2020 11:16

Предлага се с атмосферен 2,4 двигател (175 к.с.) с вариатор, предно или двойно задвижване

Honda Odyssey в Япония е в своето пето поколение от 2013 г., а през 2017 г. получи лека визуална промяна на броните. Сега японците представиха резултата от втория фейслифт, по-сериозен: променен е не само външният вид, но и интериорът. Като стандартно оборудване Odyssey има автоматизирана странична плъзгаща се врата с реакция на жест. Просто трябва да преместите ръката си около сензора, разположен в долния ръб на стъклото.

Капакът е повдигнат, очертанията на предницата са по-скучни, радиаторната решетка е още по-голяма, LED светлините, разбира се, броните са променени.

Мигачите са с променена форма, те са свързани с хромирана лента. Задната врата е снабдена със сензор за за отключване със замах под бронята.

Информационният дисплей в новото арматурно табло е увеличен от 3,5 инча на 7 инчо, чувствителният на допир централен екран (10 инча) е поставен по-високо, което води до преначертаване на вентилационните дефлектори. Воланът също е променен.

Японският Odyssey се предлага с атмосферен 2,4 двигател (175 к.с., 225 Нм) с вариатор, предно или задвижване на всички колела, или хибридна система с двулитров агрегат (145 к.с., 175 Нм) и електрически мотор (184 к.с., 315 Нм). Сумарната мощност е 215 к.с., а хибридът има само предно задвижване. Редовната бензинова версия на Odyssey започва от 3 495 000 йени (28 500 евро), а хибридната версия започва от 4 198 000 йени (34 100 евро). Освен това всички автомобили се продават във версията Absolute, която по-рано се считаше за най-висок клас. Разликите сега се свеждат до агрегатите и допълнителен пакат за оборудване EX.

Коментари
comments powered by Disqus