Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Промениха сериозно седана Ford Escort в Китай

24.10.2018 14:48

Важни нововъведения са безключовият достъпът истартирането на двигателя с бутон

От лансирането на пазара в края на 2014 г. Ford Escort намери повече от 900 000 купувачи в КНР. Според китайските стандарти това е продължително време за обновяване, но сега моделът е променен по всички фронтове – направени са повече от 40 промени. Escort вече не е с един, а два бензинови двигателя. Атмосферният 1,5 Ti-VCT (113 к.с., 142 Нм) е усъвършенстван и генерира 122 к.с., 150 Нм. Той се присъединява към известния 1,0 EcoBoost (125 к.с., 170 Нм) – с тях е оборудвана само топ версията. Механичната трансмисия вместо петстепенна вече е шестстепенна, а автоматичната предавателна кутия SelectShift, както и преди, е шестстепенна.

Шестоъгълната решетка вече е станала почти овална. Капакът, бронята и ксеноновите фарове с LED светлини също са напълно нови. Важни технологични нововъведения са безключовият достъпът, стартирането на двигателя с бутон и настройките на паметта на седалките.

На покрива се появява антена перка. Формата на мигачите е коригирана, лентата между тях е променена, но капакът на багажника остава същият. Добавени са 17-цолови джанти.

Осеминчовият дисплей, който  се намира в центъра, още преди ресталирането, бе усъвършенстван. Променено е кормилото и графиката на уредите. Каркасът на седалките е ревизиран, монтирани са регулируеми подглавници и на двата реда седалки.

В допълнение към предните и страничните въздушни възглавници седанът е оборудван със "завеси" и за двата реда седалки. Има автоматични светлини за превключване и мониторинг на налягането в гумите. Изненадващо е, че след обновяването Escort  e поевтинял. Ако по-рано той струваше 96 800 юана (12 175 евра), сега цената на базовата версия на 87 800 юана  (11 042 евра). Най-добрият избор на младите семейства. Топ версията на Escort ще струва 119 800 юана. За възможностите Escort да се появи на други пазари горещо се обсъждат от самото появяване на модела.

Коментари
comments powered by Disqus